szerda, július 23, 2014

HAUL | Ami a bokát illeti...


Hello, Drágák! Remélem ezen a napsugaras napon is velem vagytok, és nem bánjátok arra "pazarolni" az időtöket, hogy feljöttök a blogomra. Huhh, most árad belőlem a büszkeség, mert sok pozitív visszajelzést kaptam - TŐLETEK - ami hatalmas dolog számomra, és rettenetesen hálás vagyok, amiért hogy egy szürke, silány napot is egy perc alatt fel tudtok dobni!
Nos, a mai nap jött el az ideje a második #weeklyobsession és #weeklysong posztnak. Ha valaki még csak most tévedt ide, és nem tudná: a saját kelléktáramból fogok választani egy olyan dolgot, amit az utóbbi időben sokat használtam/viseltem, és erről fogok részletesen írni.
Nos, a "kiválasztott" pedig nem más, mint az én egyetlen és örök bokaláncom. Enélkül a kiegészítő nélkül nem vagyok teljes, és bármikor - ha nem magas szárú cipőt viselek - felveszem. 
Fogadjátok szeretettel!


Őt a C&A-ból szereztem, körülbelül egy hónapja - amikor a régi elszakadt. Épp leárazások voltak, úgy emlékszem csekély 800 forintért jutottam hozzá.


Mivel sok már ezüstös ékszerem van - fülbevalók, karkötők, nyakláncok - ezért könnyen tudom más darabokkal kombinálni. Ruhák terén bármihez felvehetem, legyen az rövidnadrág, szoknya, vagy leggings. 


Úgy gondolom egy ilyen kiegészítő minden évszakban, minden alkalomra segítségünkre lehet. Akár egy barátnőkkel töltött délután, egy kis kiruccanás a strandra, vagy egy hivatalosabb esemény (például ballagás) - bárhová felveheted.


Ezzel a világoskék-fehér kockás tornacipővel szeretem a legjobban hordani. Deichmann-ban vettem a cipőt még régebben, úgyhogy árat nem tudok mondani. 
Ez a fajta/forma cipő minden lánynál alapdarabnak számít. Attól függően, hogy mivel kombinálod, nagyon sok helyre tudod hordani - sőt, a lábadat sem töri fel, ha felkapsz hozzá egy titokzoknit. Én speciel akkor viselem, ha a csajokkal megyünk valahova kikapcsolódni, vagy mikor olyan időszak van, akkor suliba. De ha nem komplikáljuk túl a dolgot, egy sima boltba-leugrós szetthez is nyugodtan használható.


És íme a bizonyíték, hogy egy kis láncocska milyen szépen feldob egy alapjaiban dekoratív, elegáns cipőt is. Így mentem a legjobb barátnőm ballagására, aztán a családi ebédre is - egy ceruza fazonú sötétkék szoknyával és fehér blúzzal. 
/Sőt, a kép bizonyíték arra is, hogy nem mindig csak lapostalpúban vagyok látható :p/

Szóval, szerintem már ti is rájöttetek, hogy mennyire fontos ez a kellék számomra. Ha ti is szeretnétek egyet, bátran menjetek el szétnézni - ajánlom a C&A-t, és a hasonló kaliberű boltokat. Az előző láncomat az agárdi Pálinka-fesztiválon vettem egy árustól, de már magam is rájöttem, hogy nem érte meg túlzottan, mert hiába volt olcsó - pár használat után magától több darabra szakadt...
Egyébként, a nyár végére tervezek egy nagyobb kiegészítő haul-t - táskák, ékszerek, stb. A "bevásárló listán" többek között egy arany és egy bronzos színű bokalánc is szerepel - próba szerencse. ;)


Most a Clean Bandit négy tagú, elektronikus zenekartól hoztam egy számot Jess Glynne amerikai énekes-dalszövegíró közreműködésével. A banda 2009-ben állt össze, tagjai: Jack  (basszusgitár) és Luke (dob) Patterson , Grace Chatto (cselló), Milan Neil Amin-Smith (hegedű). Jess, az énekesnő, 1989-ben született Londonban - bár igazból csak 2010-től lett aktív a szakmában. 
Mind a CB, mind Glynne a közös zene után vált ismertté. Felkerültek a lejátszási listák élére, a Rather be pedig kislemez lett.
Számomra ez a zene a boldog nyugodtságot jelképezi. Az énekesnő hangja fantasztikus, teljesen elvitte a dalt. A zenei megoldások is bejövősek - egyszóval: nem találok ebben a zenében hibát. 
Ez is amolyan, "végeztem a napi teendőkkel, hazasétálók, és közben hallgatok valamit", vagy inkább "leülök a gép elé és megírom a következő posztot a blogba" zene. Sokat hallgattam mostanában, szívből ajánlom nektek is!

Ééés... Ennyi volt mára a Styleriginal! Köszönöm, hogy velem voltatok, olvastatok, és várlak Titeket vissza két napon belül az új poszt idejére!;)
Addig is... Írjatok véleményt kommentben, vagy chaten, esetleg ha van időtök e-mail-ben! Ha pedig nincs időtök egy betűt se bepötyögni, a bejegyzés alatti kis jelölőnégyzetek csak rátok várnak - pipáljatok! Nem régiben tettem ki a szavazást, így hát voksolni se felejtsetek el - szűk két hetetek van!
Ha pedig a közösségi site-ok szerelmesei vagytok, nektek találták fel a Facebook csoportunkat, a Tumblr oldalunkat, és még Bloglovin'-on is fenn vagyunk! Csatlakozzatok, vagy nyomjatok egy követést!
Esetleg, ha lemaradtatok volna az előző posztról, ami egy saját összeállítás volt, ezen a linken tudjátok elolvasni!:)
Illetve, ha több posztot kerestek, ebben a témában, itt nézzetek szét!
Gyertek vissza hamar, cukikák!

Puszi nektek, 
SR Blog.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kérlek írd le a véleményed kommentben, ha megteszed, nagyon szépen meg fogom köszönni, hogy időt szántál rá! További szép napot! :)