hétfő, augusztus 25, 2014

BackToSchool | Bordó szerelmem


Hello Drágák! OMG, ez az utolsó olyan hétfő, amit nem kell utálnunk. Egy teljes hét van hátra a szünetből - élvezzétek ki! Szervezzetek találkozókat a barátaitokkal, utazzatok le a távoli rokonokhoz, kiránduljatok a szüleitekkel, és még ezer meg ezer lehetőség vár rátok - 7 nap alatt!
Nagyon büszke vagyok arra, hogy elértük a 9000 oldalmegjelenítést, és a 35 Facebook like-ot - mesések vagytok, köszönöm! Maradjatok velem suliidőben is, kitartás!
A mai poszt ismét egy saját összeállítás, méghozzá egy olyan darabbal karöltve, amit újonnan vásároltam, és első látásra szerelem volt! Ő az én "bordó szerelmem", már a címből is olvashattátok. 
Hogy végülis ki, meg mi Ő? Megtudhatjátok, ha tovább olvastok!


Szóval, íme: a bordó szerelmem, azaz a bordó nadrágom. Totál beleimádtam, mikor megláttam a Skálában, és mivel csak 3000 forintot kértek érte, nem hagyhattam ott. A képért előre is bocsánatot kell kérnem, de most legalább láthatjátok, hogy "van arcom", és még mutogatom is. Nem vagyok egy topmodell alkat, de... próbálkoztam. A fotósnak pedig köszönöm - remélhetőleg magára ismer! :)


Az előbb hangsúlyozott nadrághoz egy szürke Topshop-os pólót viselek - amiben persze, mint mindig, most is van egy kis csalás. Mivel életemben nem voltam még Topshop üzletben, leszűrhetitek, hogy ez is egy turis darab - de én nagyon szeretem! Kényelmes, könyék alá érő ujjhosszal, és ovális nyakkivágással. Tetszenek a szürke színű darabok, úgyhogy ez is előny, és épp olyan hosszú, ameddig a nadrágom felér. Tehát pont annyit mutat belőlem, amennyit kell. Megfelelő az őszi napokra, vagy ezekre a hűvösebb nyárvégiekre. 


A képeket egy egész hűvös napon, Augusztus 20.-án lőttük, így hát természetes, hogy velem volt a C&A-s bőrkabátom, ami hű társam minden hidegebb, esősebb, szelesebb napon. Szeretem, mert egyáltalán nem "kislányos", nagyon feldob egy szettet, és a derekán lévő övnek köszönhetően variálható. Leginkább a vállamra terítve flangáltam benne, mikor kiderült az ég. 


A fekete bakancsom is egy Skálás darab (ha szimpatikusabb: Fehérvár Áruház). Még tavaly vettem, árat nem tudok mondani. De akármennyire is nem a legmárkásabb boltból származik, a feladatát fantasztikusan végzi. Egész ősszel, és tavasszal hordtam folyamatosan, soha nem ázott be, nem szakadt el rajta semmi, nem jött le a talpa - komolyan, mint új korában! Senki nem mondaná meg róla, hogy egy éves...


Ma is arra szeretném helyezni a hangsúlyt, hogy ezt az összeállítást akár suliban is viselhetitek - nagyon kényelmes, komfortos, ideális egy tanulós napra, vagy egy városi kiruccanásra! Ha hideg van, mindenképp kell hozzá a bőrkabát, de kicsit melegebb napokon önmagában is szuper. 
Szóval, ez az én összeállításom! Ha szeretnétek kifejteni róla a véleményeteket, kommenteljetek, dobjatok e-mail-t, vagy írjatok a chat-en, esetleg a Facebook oldalunkon!
Egyébként, hogy tetszik a GIF-es (mozgókép) megjelenítés? :)

Ennyi lennék mára, csajszik! Köszönöm, hogy velem voltatok és elolvastátok a posztom, két napon belül feltétlen gyertek vissza - akkor jön az új bejegyzés! Illetve, ha több saját összeállítást szeretnétek látni, katt ide! Ha pedig véletlenül lemaradtatok volna az előző bejegyzésről, ezen a linken megnézhetitek!
Plusz, ha aktívak vagytok a közösségi weblapokon, lessétek meg a már említett Facebook oldalunkat, és természetesen a csoportot is! Emellett aktívak vagyunk még Tumblr-ön, Bloglovin'-on, és Polyvore-ra és töltünk fel szetteket! Pár nappal ez előtt pedig a WeHeartIt profilunk is elkészült! Kövessetek be! :)
További jó maradék szünetet, cukik!

Puszi,
SR Blog.

4 megjegyzés:

  1. Jajj, de nagy megtiszteltetés, hogy a fotós is én vagyok és még a linket is én kapom először! :3 :$ :D *-* Amúgy nagyon jó a blog és még sok-sok feliratkozót meg megtekintést! :)) ;) :*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jajj, köszönöm drága, legcukibb vagy! :3 Imádlak! ♥

      Törlés
  2. Szia!:)
    Nagyon szeretem a blogod!
    Lattam, itt is a kenyelemre helyezted a hangsulyt, ezert gondoltam, leirom, hogy nagyon kenyelmes a nike air max, feldobja az outfitet, jol nez ki, akar egy sima fekete cicanadragot is "megvaltoztat". nekem bevalt:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, köszönöm szépen a tippet - lehet, hogy majd kipróbálom :)

      Törlés

Kérlek írd le a véleményed kommentben, ha megteszed, nagyon szépen meg fogom köszönni, hogy időt szántál rá! További szép napot! :)