szombat, augusztus 23, 2014

BackToSchool | Fülgyűrű


Hello, Édeskék! Hogy telik a szünet utolsó, nagyonpici, maradék fele? Remélem jól. Örülök, hogy még itt vagytok, és olvassátok a blogom - talán ez még suliidőben sem fog változni. Nem ígérhetek semmit, de megpróbálom rendre, kétnaponta hozni a posztokat. Lehet, hogy néha lesz egy csepp késésem a tanulás és egyéb dolgok miatt - de tényleg igyekezni fogok. :)
A mai posztot ismét egy vissza a suliba posztnak könyveltem el, egyrészt mert a kis dolgot, amiről írni fogok suli előtt szeretném beszerezni, másrészt pedig ez egy olyan darab, amit az iskolában is nyugodtan viselhetek. Megint az egyik "őrületemről" van szó, valamiről, amit már régóta kinéztem - de még mindig nem tarthatom a kezeim között. Most, például egy egész kicsi ékszerről fogok nektek beszámolni, amivel totál szerelembe estem - KELL, szükségem van rá! 
Kíváncsiak vagytok? Olvassatok tovább!



Ez a kis ékszer tavaly nyáron jött divatba, majd azután ősszel, és télen is a kollekciók részese maradt. Már rengeteg változatát legyártották, és egyre többen kedvelik meg. Vannak sima, "minden nélküli" darabok - talán ez a legpraktikusabb változat, mivel szinten mindenhez illik -, "fityegősök" - kis karikával rászerelt tollak, gyöngyök és egyéb díszek -, fityegő nélküli, mégis hangsúlyosabb fajták - ezek meg vannak nyújtva, és van, hogy drótjaikkal az egész fülünket behálózzák -, a legdivatosabbnak talán mégis a láncos, fülbevalóban végződő típusok számítanak (kép).


Én is tavaly figyeltem fel rájuk, de nem nyáron, hanem leginkább ősszel, vagy télen - még suliszezonban. Az iskolában többeken is láttam, és hát... megtetszett. Először csak úgy szimplán jól kinézőnek ítéltem meg, aztán ahogy egyre többet láttam, jobban felfigyeltem rá, utána néztem a neten, és beleszerettem. Szóval... nekem KELL egy fülgyűrű!


Nagyon sok boltban láttam már... Többek között Claire's, Bijou Brigitte, Bershka, Tally Weijl, és talán még C&A. Plusz, Ebay-en is biztos találtok! Azt hiszem ezeket tudnám sorolni.
DE: kommentben várom a Ti tippjeiteket, a fülgyűrű-lelőhelyekkel kapcsolatban! 


Alig várom, hogy beszerezzek egyet magam is! Igaz, nem szoktam annyira sok ékszert hordani, de ez az egy... megfogott! Ha végre megtalálom a legkedvencebbet közülük, és megveszem, 100%-ig biztosak lehettek benne, hogy lesz róla minimum egy #weeklyobsession poszt! 


Nos, köszönöm, hogy elolvastátok a posztot - úgy döntöttem nem is rizsázok sokat, mert egyrészt nem sok értelme van, másrészt pedig a képek magukért beszélnek! Szerintem mindegyik gyönyörű, és tökéletesen passzol a viselőjéhez. Én például suliba is nyugodt szívvel felvenném (mivel előzőleg írtam, hogy másokon is ott láttam). Őszintén, bele vagyok szerelmesedve ezekbe a kis cukikba, szóval... Vigyázz bizsus, jövök! 
Nektek tetszenek a fülgyűrűk? Írjátok meg kommentben, várom a válaszaitokat! ;)

Tehát, ennyi lettem volna mára, aranyosaim! Remélem tetszett a poszt, két nap múlva ne felejtsetek visszajönni! Ha pedig az előző bejegyzést nem olvastátok volna, itt a link, ahol megnézhetitek.
Addig is a szokásos módon nézzetek fel a közösségi oldalainkra, például Facebook-ra, ahol egy csoportunk is van külön az olvasóknak, illetve Tumblr-re posztolunk mindig egy rakat képet, Bloglovin'-on a legfrissebb bejegyzéseket találjátok, illetve Polyvore-on is ott vagyunk, méghozzá sok-sok ruha összeállítással! Nézzetek fel, kövessetek, legyetek naprakészek! :)
Hamarosan találkozunk!

Puszi, nagy ölelés,
SR Blog.

5 megjegyzés:

  1. Miért nem saját outfitet hozol? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Két hetente hétfőnként hozok saját szetteket. :)

      Törlés
  2. Nagyon szeretem a fülgyűrűket, jelenleg négyet birtoklok, csak egy idő után belefájdul a fülcimpán, de tényleg imádom őket. <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szeretnék egyet (minimum) beszerezni én is, örülök a biztatásnak! :D

      Törlés
  3. kicsit keson de komizok :) nekem is vannak fulgyuruim,es imadom oket :) van egy sima,lanc nelkul,egy halalfejes lanccal,egy keresztes lanc nelkul,egy kezcsont lanccal,egy fekete lanccal,egy rozsaszin lanccal,es egy arany sziv lanc nelkul *-*

    VálaszTörlés

Kérlek írd le a véleményed kommentben, ha megteszed, nagyon szépen meg fogom köszönni, hogy időt szántál rá! További szép napot! :)