szerda, augusztus 27, 2014

BackToSchool | Bajusz, bajusz, bajusz...


Hi Everyone! Nos, ismét visszajöttem egy újabb poszttal. Túlléptük az ötvenöt feliratkozót, és a tízezer oldalbetöltést, waaa fantasztikusak vagytok! Nagyon köszönöm, elképesztő, hogy ennyien olvassátok a blogom! ♥
Nos, a jó hír örömére úgy döntöttem, hogy ideje, hogy egy kicsit jobban megismerjetek. Tehát csajok - KÉRDÉSEKET KÉREK! Mindent, amire kíváncsiak vagytok! Hogy hova küldhetitek őket? Kommentben ez alá a poszt alá, e-mail-ben, az oldalsáv chatjén, a Facebook oldalra kommentben, vagy üzenetben, a Facebook csoportba, vagy Tumblr ask-ba! Agyaljatok ki egy kérdést, bármilyen témában, küldjétek el nekem, és egy poszt keretein belül az összeset meg fogom válaszolni! :)
Előre is köszönöm, hogyha szántok egy kérdésnyi időt rám - de most térjünk át a mai posztra! Bajusz, bajusz mindenütt - mond ez nektek valamit? Biztos nektek is van egy bajuszos kiegészítő a ruhatáratokban. Ha nem, akkor most ez a poszt kedvet ébreszthet bennetek!
Olvassatok tovább!


Ő az én kis cukim, a heti szerelmem - a bajuszos sálam. Azt hiszem tavaly, vagy tavaly előtt jött nagyon divatba ez a bajszos téma - ékszereken, ruhákon, kiegészítőkön... Mindenütt! Bajszok borították be a fiatalokat, és egyszer csak én is engedtem a csábításnak. Tavaly ősszel kaptam ezt a gyönyörűséget, a Kik-ből, azóta is rendszeresen hordom.


Azt hiszem azért szerettem bele, mert egyszerűen szinte mindenhez megy - mivel fehér alapon szürke mintás. Akár lehet az egy sima cipzáros pulcsi, egy laza szettel...


...akár egy elegáns blézer, vagy kiskabát. Egyszerűen imádom ezt a sálat, mert most az ősz közeledtével nagyon aktuális, és a sulis összeállításaimat is nagyon jól feldobhatom vele! Számomra tökéletes, és a mintába is beleszerettem.


Mivel körsál, ezért többféleképpen is hordhatom - laza egy, vagy két tekeréses változatban, vagy ha kicsit fázik a nyakam, háromszor is megcsavarhatom. Láttam pár képen, még nyár elején, hogy többen használták a kör/infinity sálakat strandkendőnek. Személy szerint nem próbáltam, de ha esetleg ti még mentek idén strandra - egy próbát megérhet.


Egy kis összegzés a ruhákról:
Sál - Kik
Lila pulóver - Takko Fashion
Blézer - Aldi
Céline Paris póló - DIY (poszt)
Fekete cicanadrág - Takko Fashion
Tornacipő - Deichmann
A képeket és a videókat köszönöm a kis fotós-barátnőmnek :)

Nos, cicáim, ennyi lennék mára! Köszönöm, hogy velem tartottatok, nézzetek vissza két nap múlva! Ha több #weeklyobsession posztot szeretnétek olvasni, kattintsatok ide, a BackToSchool sorozatom korábbi epizódjaiért pedig ide! Illetve, ha még nem olvastátok volna az előző posztom, ezen a linken elérhetitek.
Akik aktívak a közösségi dolgokban, azok keressenek fel minket a Facebook oldalon, és a csoportban is, illetve Bloglovin'-on, Tumblr-ön, Polyvore-on, plusz WeHeartIt-en. Kövessétek az oldalt mindenütt, és legyetek naprakészek! :)
Várom a kérdéseiteket minden létező helyre, amiket majd megválaszolhatok és még egyszer köszönöm, hogy vagytok nekem! :*

Tízezer puszi és ölelés,
SR Blog.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kérlek írd le a véleményed kommentben, ha megteszed, nagyon szépen meg fogom köszönni, hogy időt szántál rá! További szép napot! :)