csütörtök, szeptember 18, 2014

BackToSchool | Ősszefoglaló


Sziasztok Édeskék! :) Nos, ahogy megígértem, eljött az ideje egy nagy-nagy BackToSchool series összefoglalónak. Úgy döntöttem lépésről-lépésre végigsétálok a posztokon, amiket augusztus közepétől, egészen mostanáig posztoltam - mindent a sulira hangolva. Viszont most, hogy visszatértünk és kicsit belerázódtunk az iskolai életbe, el kell, hogy engedjem ezt a sorozatot. Ne értsétek félre, a blog tovább fog működni, rendje és módja szerint. Plusz: a jövőben kisebb újítások várhatók! ;)
Mindemellett, ezt a bejegyzést azok figyelmébe ajánlom, akik nem olvasták el (vagy éppen hogy igen) az összes posztot, és azoknak, akik szeretnének egy "képet" kapni tőlem, arról, hogy hogyan lehetnek jobbak az iskola falain belül.
Nézzétek meg az összefoglalót, olvassatok tovább!


Elsőként, egy sulis sminkkel indítottam el mindent. Beavattalak Titeket a néha pattanásos, kipirosodó, máskor normális életjeleket mutató - vegyes - bőröm történetébe, mindezt egy tónus javító, egy szemceruza, egy korrektor, egy labello és egy szempillaspirál társaságában. Mindenzt azoknak, akik nem szeretnek túl erősen sminkelni, és a szemük a kedvenc testrészük! 
A szempillaspirálomról korábban is írtam már, csak azt még nem foglaltam bele a BackToSchool részbe. 

Ezek után volt egy teljes Garnier termékteszt bejegyzésem - arctisztító termékekből. Méghozzá egy micellás víz, egy tonik és egy 3in1 gél keretében. Én még most is így tartom kordában a bőröm, ez semmit sem változott. Ez a rutin vegyes bőrre tökéletes, és nagyon hasznos, nekem elhihetitek - tényleg használ! Nem láttatok a bejegyzést, és fogalmatok sincs miről beszélek? Olvassátok el gyorsan! ;)


Ruházkodás terén, két saját szettel is megörvendeztettelek Titeket. Egyet a hűvösebb - késő ősziesebb -, egyet pedig a még sok napsütéssel átitatott - kora ősziesebb - napokra. 
Bemutattam nektek a bordó nadrágom, a kedvenc szürke félhosszú felsőmmel és bőrkabátommal. Tanultatok egy kicsit, hogy hogyan hordjátok a színesebb ruháitokat - jelen esetben a nacit. Ennél a posztnál jutott eszembe először a GIF-es megjelenítés, amit azonnal le is teszteltem. Ahogy láttam, azt hiszem - bevált!
A másik szettben szerettétek a csillogós pulcsimat, a kék farmeremmel. Egyszerű, de nagyszerű! Próbáltam megmutatni, hogyan lehet egy szimpla szett is különleges - persze, a maga módján és műfajában. Plusz, megismerhettétek a legújabb szerelmem, az új bakancsomat, amivel a mai napig nem tudok betelni. 


Kiegészítők hosszú sorát vonultattam fel ebben a sorozatban. Olyan darabokat, amikkel könnyen és gyorsan feldobhatjátok egy-egy sulis összeállításotokat.
Kezdve az ékszerekkel, nem pazaroltam egyszerű és közismert dolgokra az időt, inkább elővettem egy olyan darabot, ami biztos, hogy nincs meg mindenkinek az eszköztárában - a fülgyűrű! Beleszerettem ebbe a kiegészítőbe - még akkor is, ha egyenlőre nem tudhatom magaménak - és nektek is ajánlottam, hogy próbáljátok ki nyugodt szívvel.
Eggyel lejjebb ugorva, a nyakhoz érkezve, előkapartam a legcukibb őszi/tavaszi kör-, vagy infinity-sálamat, egy bajuszos darabot. Ez szintén egy kötelező holmi, ami szinte bármit felturbóz!
A végére pedig, egy újabb fejre húzható kiegészítőt hagytam, méghozzá a legkirályabb formájú sapkát - a beanie-t. Sajnos, még nem sikerült beszereznem egyet sem belőlük - de rajta vagyok az ügyön! :D


Egy jó táska öltöztet - és még milyen hasznos, főleg az iskolába! Senki nem mehet el itthonról egy jól funkcionáló, könyvekkel és füzetekkel megrakott hátizsák nélkül. Én elsőként (bár nem vettem bele a BackToSchool-ba) csak álmodoztam egy ilyen táskáról, e-bay linkekkel elhalmozva benneteket. Később azonban, megmutattam a saját, Vateráról beszerzett darabomat, amibe több, mint szerelmes vagyok...! Ezek után azt is kitárgyaltuk, mit viszek és hova pakolok bele, ha suliba megyek. 


Mikor már éreztük, hogy közeledik a suli, elöntöttek mindent az érzések és gondolatok. Új év, új kezdet. Megfogalmaztam én is a saját pozitív, illetve negatív gondolataimat, szinte naplószerűen kifejtve. Aztán, mikor belegondoltam, hogy több ismerősöm is idén megy új iskolába, leírtam, hogy milyen volt sulit váltani - anno, hatodikból hetedikbe, rút kiskacsaként. De, hát... Kit érdekel, ha nem te vagy a legszebb az osztályban?! Most komolyan... Valaki be mer neked szólni, mert esetleg nem a legtökéletesebben nézel ki és nem úgy kelsz fel, mint csipkerózsika? Hagyd el, az utálók már csak utálkozni fognak... 
Majd eljött az első nap. Sokan ijedten, mások sokkal magabiztosabban léptek be a már ismert, vagy teljesen ismeretlen kapukon. Barátokat ölelgetve, vagy új arcokat felfedezve bandukoltunk be a termünkbe, amikor is bejött a tanár, elrontva az idilli hangulatot...


Majd ténylegesen beültünk a padba és tanulni kezdtünk. Ehhez is adtam nektek tippeket, amikkel könnyebbé, logikusabbá és hangulatosabbá tehetitek a tanulást, és gyorsabban a fejetekbe száll az anyag. 
És ha már a könyveinkkel kell megbarátkoznunk és tanulnunk belőlük - tegyük ezt úgy, hogy közben meg is óvjuk őket. Talán nem árt egy bekötés!


Reméljük, a sok tanulás mellett még marad egy csepp szabadidőnk. Ezt eltölthetjük hasznosan is: amikor nem blogot olvasunk, készíthetünk valami cukit és hordhatót... Például egy sálat! 
Két ilyen poszt is volt ebben a szezonban a blogon. 
Az elsőben elővettük a karjainkat és kipróbáltuk az arm-knitting-et. Méghozzá sikeresen - egy csodás sálunk született a kora őszi napokra. 
A következő sálhoz már nem csak kézzel nyúltunk hozzá, hanem egy különleges eszközt is készítettünk - méghozzá két papír zsebkendős dobozból. Mi is lehetne ennél egyszerűbb?! És a végeredmény... meseszép! 

Remélem élveztétek a BackToSchool series-t és a legközelebbi sorozatomnál is velem tartotok! A blog megy tovább, robogunk, és várjunk a feliratkozásokat, kedves kommenteket (amikből mostanában akadt bőven), pipákat és üzeneteket! :)
Még egyszer köszönöm, hogy itt voltatok és elolvastátok a posztom - mindennél többet jelent. Remélem tudjátok, hogy mennyire szeretlek Titeket, és nélkületek sehol sem lennék. Ti vagytok a legjobb és legcsodálatosabb olvasók a világon. El sem tudom mondani, hogy mennyire hálás vagyok minden egyes oldalbetöltésért, pipáért, kommentért, feliratkozásért, Facebook like-ért... Egyszerűen fantasztikus, hogy ez tényleg megtörténik és Ti itt vagytok Velem. Köszönöm. :')
Ha pedig kíváncsiak lesztek a következő posztra is, nézzetek vissza két nap múlva!
Kitartás a suliban...!

Ölélés és puszi,
SR Blog.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kérlek írd le a véleményed kommentben, ha megteszed, nagyon szépen meg fogom köszönni, hogy időt szántál rá! További szép napot! :)