szerda, szeptember 10, 2014

BackToSchool | Iskolatáskám


Hey Babák! Mizujs veletek? Ahrg, én már nagyon fáradt vagyok a sulitól, sokat kell tanulni és néha akadnak gondjaim, de... kibírható. Itt vannak a barátaim és van kávé. Ez mindenért kárpótol.
Még egy dolog van, ami boldoggá tesz: TI! A feliratkozóim! OMG, már 70-en, azaz HETVEN-en vagyunk!!! Ez... hihetetlen! Köszönöm mindegyikőtöknek, csodásak vagytok, a világ legjobb olvasói! ♥
Miután így kiörömködtem magam, kicsit rátérnék a bejegyzésre, és annak témájára. Többen kíváncsiak voltatok, hogy "Neked milyen az iskolatáskád?" "Milyen táskát hordasz suliba?" "Teszel fel róla képet?" "Lesz róla bejegyzés?" Nos, íme: a bejegyzés, amiben minden efféle érdeklődésre választ nyertek!


Tehát az iskolatáskám... Egyszerűen tökéletes! Imádom! Minden nap mikor ránézek mosolyognom kell, tükrözi a személyiségem és pont akkora, amekkorának lennie kell. Se nem nagy, se nem kicsi. A mintájába (mivel, hogy pöttyös) azonnal beleszerettem. Nagyon illik hozzám (mivel imádom a pöttyös cuccokat, ez már több bejegyzésből kiderült), és egyedi - netről rendeltem, senkinek sincs ilyen! Csodás, újabb bizonyíték, hogy nem vagyok tömegcikk!
Ha már rendelés, megelőzöm a "Melyik oldalról?!" kérdéseket: a linket itt találjátok. Aki mobilról böngész éppen, az pedig kattintson ide.


Maga a táska - mint a Vaterán is feltüntették - 7290 forint, plusz a kiszállítási díj 1299 forint. Nekem megérte - mivel már nagyon régóta szerettem volna ilyen, vagy ehhez hasonló táskát, és még az egyediségemet is megőrizhettem. Plusz: amennyi könyvet én hordok, a mérete pont elég nagy. És, ahogy elnéztem a logót... márkás is... (?)


Amit még meg kell említenem, azok a rekeszek/zsebek. Van egy nagy rekesz, azon belül egy pici cipzáros, amibe telefont, pénztárcát tehettek például. Ezen kívül a nagy rekeszben még van két kis zseb, avagy telefon/zsepi tartó. A rekeszen kívül, oldalt van két kis csatos zseb és elől egy nagyobb, szintén csattal. A táska is ugyanilyen mágnesessel zárul.


A pántjait kicsit vékonynak találtam, de meg lehet szokni. Ujjatlan pólóval lehet, hogy nem lesz túl kellemes, de én általában hosszúra hagyom a szálakat - ami annyiban jó, hogy nem fülleszti be a hátad. Kicsit könnyen állítódik, de nekem ez csak előny.


Mikor megkaptam (kb. egy hét alatt érkezett meg utánvétellel), kicsit megijedtem, mert kicsinek és "kínainak" tűnt. Anyu sem mondott sok biztató szót, hogy finoman fogalmazzak... Egyszóval eléggé stresszeltem miatta, hogy vajon jó lesz e. De minden várakozásomat felülmúlta. Suliboxot használok, így kevesebb könyvet kell cipelni, de még így is elég sok van. Az első napokban pedig, mikor "berendezkedtem" beletuszkoltam a végsőkig mindent, amit csak lehetett, de nem volt akadály.


Tehát örülök, hogy őt választottam, a másfél hét alatt nagyon összeszokott páros lettünk. Imádom! Mindenkinek ajánlom szeretettel, aki nem hord tíz kiló cuccot, és cuki táskát szeretne! :)


OMG, ÚJ FALL OUT BOY SZÁM! Imádom! Az elején meghalok a női dúdolásért - nagyon jó "effekt"-nek tartom -, és amikor Patrick hangja megszólal a legtökéletesebb formájában. Bocsánat, "enyhe" fangörcs. Nagyon régóta szeretem őket, nagyon vártam ezt a számot, és... Itt van! Tökéletes, ilyet vártam - rockos, ütemes, király... mi kell még?!
Hamarosan klip is lesz, már csak az új album bejelentésére várok... 
Ez a zene egyébként most hétfőn (2014. 09. 08.) jelent meg, elsőként az angol BBC rádióban mutatták be, ahol a banda egyik tagja Pete Wentz beszélt róla és elkövetkezendő időkről.
Folyamatosan a fejemben van ez a dal, szóval hallgassátok meg Ti is! A legjobb!

Nos, köszönöm, hogy itt voltatok és olvastatok! Gyertek vissza pénteken, egy újabb BackToSchool posztra! A suliban pedig jó tanulást és kitartást, meg persze a lehető legjobb jegyeket! :*
A közösségi linkeket az oldalsávon találjátok, feltétlenül kattintsatok! 

Puszi és ölelés,
SR Blog.

8 megjegyzés:

  1. A nap minden percében hallgatom amikor nem vagyok suliba! *-* imádom<3333 amikor este hallgattam a rádióba huh...sokkot kaptam xD szóval hűűű *o* a táskád pedig wow *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is így voltam, szóval át tudom érezni :D És köszönöm, aranyos vagy ^^

      Törlés
  2. Én is pöttyösmániás vagyok. Pöttyös pénztárca, pöttyös neszeszer, pöttyös hátizsák, pöttyös top. :D Bár szerintem a pöttyáradatnak az évek folyamán itt még nem lesz vége.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. *pacsi* Ugyanígy érzek a pöttyökkel kapcsolatban - egyszerűen a mániám! :D

      Törlés
    2. Én is imádom a pöttyöket,nekem is van pöttyös hátizsákom,csak más fazonú. Ahogy megláttam beleszerettem! <3

      Törlés
    3. Láttam, láttam - elküldted Facebook-on. Csodás darab! :)

      Törlés
  3. Hűű, a táskád szupi *-* büszke lehetsz rá! :) én is imádom a pöttyöset, a táskám is pötyis. (Nem olyan mint a tied) az enyémcolyan " táskásabb iskolatáska" de imádom :) van hozzá tollam, felsőm, füzetem stb… :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! :D Értem mire gondolsz a táskáddal kapcsolatban, és nekem is vannak úgymond passzoló dolgaim hozzá. :)

      Törlés

Kérlek írd le a véleményed kommentben, ha megteszed, nagyon szépen meg fogom köszönni, hogy időt szántál rá! További szép napot! :)