péntek, október 03, 2014

TAG | Too Much Information


Sziasztok Drágák! Huhh... Ez a hét valami őrületes volt! Tanulás, tanulás és tanulás... De most nem is ez a lényeg, nézzük inkább a boldog oldalát! Rengeteg ötletem van, amit a közeledő őszi szünetben jó lenne megvalósítani. Meglepetésnek szánom, szóval nem mondhatok semmit!
Mivel semmi érdekeset nem találtam, amiről beszélhetnék - és fotóznom sem sikerült - ezért egy Tag mellett döntöttem. Nem akarok lopni senkitől, sőt - Titeket is biztatlak, hogy készítsétek el nyugodtan! A kedvenc kérdéseiteket akár kommentben, vagy a saját blogotokon is megválaszolhatjátok! :)
Vágjunk is bele!
TMI - Too Much Information (túl sok információ). Ötven kérdésre fogok válaszolni, kicsit kifejtettebben (tehát nem két szavas válaszok lesznek). Remélem így egy kicsit többet megtudtok rólam, megismertek majd!

1: Mi van rajtad?
Mivel már este van és kezdek elég álmos lenni... Pizsama. A kedvenc piros szettem. Illetve egy puha, bolyhos, lila zokni. (Áthat a stílusosság.)

2: Voltál valaha szerelmes?
Azt hiszem még nem. Volt egy hatalmas "crush"-om, de nem voltam beleszeretve az illetőbe, csak ahogy mondani szokás "belezúgtam" fülig.

3: Volt rettenetes szakításod?
Kapcsolatom sem, nem hogy szakítás... Viszont vigasztaltam már barátnőmet, aki keresztül ment ezen, szóval nem kívánom senkinek.

4: Milyen magas vagy?
168-9 centiméter körül. Aprónak számítok a környezetemben, a barátaim egy részét kivéve, szinte mindenki magasabb nálam.

5: Hány kiló vagy?
55 kg körül. Mivel suli van ingadozok ismét - valamikor rendes ebédet eszem, de legtöbbször csak egy szendvicset. Amikor jut rá idő akkor többször étkezem és normálisabb dolgokat, amikor szó szerint egy percem sincs, akkor csak bekapok valamit, amit útközben vettem.

6: Van tetoválásod?
Nincs, de szeretnék! Majd, ha elmúltam 18, a csuklómra csináltatnák egy madarat (azt hiszem). Ez a lelki szabadságot, és korlátlanságot jelképezné számomra - hogy nem kell arra gondolnom, hogy mások mit gondolnak rólam, és nem kell felvennem a kisebb sértéseket.

7: Van piercinged?
Nincs. Azt hiszem ezt kihagynám az életemből - az orromat és a számat soha nem lövetném át. Ha nagyon akarnék, biztos, hogy a fülembe menne.

8: OTP?
(Akik néznek YouTube videókat érteni fogják:) Narcus, Janya, Zalfie. Ők a legcukibb párok a világon! 

9: Kedvenc sorozat?
Sherlock (BBC). Egyszerűen fantasztikus az a sorozat... Imádom Martin Freeman-t és Benedict Cumberbatch-ot, mesés színészek. 

10: Kedvenc együttes?
Bastille, Fall Out Boy, Maroon 5, Pentatonix... Nem tudok csak egyet mondani - mivel szinte csak együtteseket, bandákat hallgatok.

11: Valami amit hiányolsz?
Néha a nyugalmat. Túl sok a stressz az iskola miatt (emiatt van kevés időm a blogra), és van, amikor csak jó lenne elmenni a suliból és sétálni, elutazni, világot látni...

12: Kedvenc (zene)szám?


13: Hány éves vagy?
16-ot fogom betölteni decemberben.

14: Csillagjegy?
Bak.

15: Milyen tulajdonságot keresel egy partnerben?
Nem hiszem, hogy keresek bárkiben is bármit. Minden lánynak megvan az elképzelése "magas legyen, meg szőke, ja és lehetőleg herceg, plusz a fehér ló előny"... Nos, én nagyon kedvelem, ha valaki humoros és meg tud nevettetni, akár egy borzalmas napon is. Jó, ha mindenről lehet vele beszélni és bízhatok benne. Az őszinteség is egy szimpatikus tulajdonság - igaz, hogy az igazság néha fáj, de jobb ha ő mondja el, mintha elhallgatja és mástól tudom meg.

16: Kedvenc idézet?


17: Kedvenc színész?
Fentebb említettem a két sorozatos kérdésnél a két tőkeletességemet, de bírom még Adam Lambert-et - énekesként és színészként is.

18: Kedvenc szín?
Nincs konkrétan. Szeretem a földszíneket, illetve a feketét, fehéret, szürkét... Ha színes színt kell mondani, akkor a lila és a sárga a nyerő.

19: Hangos vagy lágy zene?
Hangos zene hangosan. Vagy lágy zene hangosan, Minden hangosan.

20: Hová mész, ha szomorú vagy?
Befekszem az ágyamba, nézek egy filmet, vagy zenét hallgatok - esetleg kibeszélem a problémáimat egy barátommal. De valamikor csak elmegyek sétálok egyet a parkban.

21: Mennyi ideig szoktál zuhanyozni?
Nem sokáig. Öt percnél több, de tíznél kevesebb - a kettő között valahol.

22: Mennyi idő alatt vagy kész reggelente?
Fél óra elég szokott lenni - de ebben ne számoljuk bele az ágyból kitápászkodást. 

23: Verekedtél valaha?
Még sohasem. Nem is tervezem. (Igaz, egyszer felpofoztam egy nagyon idegesítő lány, amiért enyhén szólva erősen bántó megjegyzést tett a családomra.)

24: Mi az ami izgatottá tesz?
Izgatott leszek, ha megtudom, hogy a kedvenc bandám hamarosan egy új albumot fog kiadni. Akkor is izgatott leszek, ha családtagom, vagy ismerősöm születés- vagy névnapjára készítek ajándékot. Izgatott vagyok minden találkozóm előtt... és még sok esetben.

25: Mi az ami lehangol?
Ha valami rossz történik valakivel a környezetemben, vagy valami, amiről úgy gondolom, hogy jól sikerült, mégsem lett jó... stb.

26: Miért csatlakoztál a Blogger-hez?
Mert szerettem volna emberekkel megosztani az érzelmeim, gondolatvilágom. Szórakoztatni, kikapcsolni szeretnélek titeket - akár csak egy percre is -, hasznosnak akarom magam érezni valamilyen szinten.

27: Mitől félsz?
Az egyedül maradástól, és a veszteségektől.

28: Min sírtál legutoljára?
Féltem, hogy elveszítek valakit örökre, akit már nagyon sok ideje ismerek és szeretek.

29: Legutoljára mikor mondtad, hogy szeretsz valakit?
Szerelemből még sohasem mondtam. Barátságból ma délután - a barátnőimnek.

30: A Blogger neved jelentése?
Styleriginal - Style + Original - The original style blog 
Magyarul: az eredeti stílus blog ~ Valami mást akartam létrehozni, mint a többi beauty, style és divatblog; akartam egy kis személyességet, egy kis egyediséget csempészni bele - ezért vannak a különböző topikok a különböző napokra. 

31: Utolsó könyv, amit olvastál?
Hoffman: Az arany virágcserép (kötelező olvasmány).

32: A könyv, amit most olvasol?
Nora Roberts: Korallzátony.

33: Legutolsó sorozat, amit láttál?
Észlelés - Perception. Egy skizofrén egyetemi tanárról szól, aki egyébként zseniális és az agy minden apró kicsi részét ismeri. A sztori lényege, hogy segít az FBI-nak nyomozni, és bűnügyeket oldanak meg. Így lehet, hogy nem hangzik annyira érdekesnek, de én oda voltam érte. (2015-ben új részek, juhuuu!)

34: Legutolsó ember akivel beszéltél?
Az anyukám. 

35: Mi a kapcsolatod azzal az emberrel, akivel legutóbb sms-eztél?
Barátság.

36: Kedvenc étel?
Bolognai spagetti. Nyamii.

37: Hová mennél el legszívesebben?
Nagyon sok helyre. Először beutaznám Magyarországot - Budapesttől kezdve, Szegeden át, Sopronig minden érdekesebb helyet, majd külföldön folytatnám: London és Anglia egyéb nagy helyei, Párizs, Róma, Los Angeles.....

38: Utolsó hely ahol voltál?
Iskola, ha ez számít. Utána pedig bementem a belvárosba, pár üzletben körülnézni.

39: Bele vagy zúgva valakibe?
Jelenleg nem. Nemrég lett vége a legutóbbi nagy belezúgásomnak valakibe. Szerencsére már elmúlt, úgyhogy most szünetelek.

40: Legutóbb kit pusziltál/csókoltál meg?
Anyunak adtam puszit. Igazából még sohasem csókolóztam....

41: Legutóbb mikor bántottak meg?
Múltkor kaptam egy "jaj de csúnya vagy" kommentet - nos, az annyira nem esett jól. Ez kb. két napja volt.

42: Kedvenc édességed?
CSOKI. Minden ízben és mennyiségben.

43: Milyen hangszeren játszol?
Zongoráztam egy ideig, ha lenne egy kis szabadidőm mindenképp folytatnám... (De sajnos nincs.) Úgyhogy, most nem játszom semmin. (Maximum ha ideges vagyok, dobolok az asztalon.)

44: Kedvenc ékszered?
Fülbevalókat hordok nagyon sokat mostanában, illetve néhanapján karkötőket.

45: Mit sportoltál legutóbb?
Sétáltam és futottam - futást testnevelésórán, sétálni ma délután voltam egy hosszabb távon.

46: Legutolsó dal, amit énekeltél?


47: Kedvenc pasizós szöveged?
"Öhm... Szia. Szóval... Tudod mennyi az idő...? Amúgy nagyon cuki szemed van. De... tényleg. Mármint... Érted, na."

48: Használtad valaha?
Dehogyis. :"D 
(Tény: Nincs pasizós szövegem.)

49: Legutoljára mikor találkoztál/randiztál valakivel?
Hahaha. Vicces kérdés volt. Nem voltam még randin soha.
(Újabb tény: Leszűrhető, hogy kapcsolat-analfabéta vagyok. *foreveralone*)

50: Ki válaszolja meg a kérdéseket?
Bárki, aki elolvasta ezt a posztot. Nincs kedvem tovább küldözgetni, meg semmi ilyesmi - szóval ha szeretnétek legyeket Ti azok, akik válaszolnak! :)

Nos, ennyi lennék mára! Köszönöm szépen, hogy elolvastátok ezt a hosszúkás Tag-et. Ha szeretnétek még ilyeneket tőlem, pipáljatok írjatok chat-en, vagy kommentben! :)
Két nap múlva találkozunk, jó hétvégét!

Puszi és mindenkinek ölelés,
SR Blog.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kérlek írd le a véleményed kommentben, ha megteszed, nagyon szépen meg fogom köszönni, hogy időt szántál rá! További szép napot! :)