szerda, október 29, 2014

BLOGWEEN | Bulizzunk!


Sziasztok Drágák! Köszönöm a kedves kommenteket és üzeneteket, amiket az előző két bejegyzéshez írtatok. A megtekintésszámunk a tetőfokon van (megjegyzem, sajnálom azt, hogy ez csak akkor lehetséges, ha valamilyen 'időszak' van: pl. Halloween, vagy iskolakezdés...), remélem továbbra is tudjuk hozni ezt a formát - Hiszen a Halloween-i posztok folytatódnak! :)
Épp tegnap érkezett hozzám egy édes kérdés, miszerint... "Kedves Gabriella! Nagyon szeretem a blogod. csak igy tovább. de most egy kis segítséget kérnék. Pénteken lesz a Halloween buli, amit szerveztem. De még nem is tudom mit csináljunk, milyen kaja legyen, stb... A buli péntek 18-tól másnap 12-ig tart. Ugyhogy ha tudsz nekem ilyen "Halloween Buli"-s bejegyzést hozni, azért nagyon hálás lennék. de ha nem tudsz, az se baj... Köszönöm, hogy ha elolvasod! ♥" Nos, kedves Dorka - elolvastam. És... nicsak, ez egy ilyesmi posztnak tűnik...! ;)

Mivel rájöttem, hogy nem vagyok szakértő - és sokan többre megyünk - ezért kértem egy kis segítséget a barátaimtól, ismerőseimtől. Szuper tippeket kaptam, tehát ez egy egész vegyes poszt lesz! (Srácok, ha valaki felismeri a válaszait, üzenem, hogy még egyszer ezer köszi.♥)
A bejegyzésben szereplő linkek külső hivatkozásokra - étel, ital receptekre, sztorikra mutatnak (semmi félelmeteset nem tettem bele, mielőtt bárki is megijedne - nem viccelődni vagyok itt).


Ételek


Egy igazi buli kellékei a különlegesebbnél különlegesebb, ijesztőbbnél ijesztőbb kaják. Persze, ha nem szeretnél főzőcskézni, sütögetni, akkor az alap dolgok is megfelelnek, például ropi, perec, gumicukor, stb... Sós és édes kekszek széles választékát találod az üzletekben. Ha pedig egy kicsit tovább szeretnél menni, rengetek lehetőséged van. Ilyenkor menő minden, ami kicsit félelmetes, vagy sütőtökös. Esetleg mindkettő egyszerre. Kitűnő művér lehet a ketchup; virsliből pedig levágott ujjakat is formázhatsz - csak egy késre van szükséged. Szerény személyem megítélése szerint minden ünnepségen tarolnak a muffin-ok. Egyik osztálytársam készített sütőtököset, ami valami eszméletlenül jó volt... Találtam is egy receptet, ami szerintem hasonló lehet és nem is olyan nehéz. Pudingot is készíthetsz, akár jópofa Frankenstein arcokat is formázhatsz rá, plusz ebből is ott van a sütőtökös változat. Ha nem vagy édességmániás, gyümölcsökkel is kísérletezhetsz. Banánból és néhány szárított gyümölcsből vagány szellemek készíthetőek, akár több változatban


Italok


Ugye nem akarjuk megvárni, amíg a vendégeink szomjasak lesznek? Megítélésem szerint hasznos, ha előre poharakba (ez lehet üveg, papír, vagy műanyag is) töltjük az italokat és már így várjuk őket. Elsőre megkóstolnak valami alap dolgot, később pedig csak kiteszed a kancsót, és - van kezük - tudnak maguknak önteni. Itt is azt kell mondanom, hogy a boltban vásárolt gyümölcslevekkel, kólával, fantával, gyömbérrel, gyerekpezsgővel, márkával... stb. nem nyúlhatsz mellé. De ha egyedi szeretnél lenni, akkor is számtalan dolgot készíthetsz. Szerintem nagyon egyedi ötlet a "fagyasztott kéz" a bóléban - ami természetesen csak egy kis almás gyermekpezsgő és meggylé keveréke. A málnaszörpöt és a meggyes Márkát pedig akár vérnek is eladhatod...


Szórakozás


Ha már az ételek és az italok megvannak, valamit csinálni is jó lenne. Egy jó horror film például igazi klasszikus egy ilyen bulin (ha nem akartok filmet: American Horror Story), a felelsz vagy merszhez hasonlóan. Pörgethettek üveget, vagy ha kicsit merészebbek vagytok, a 7 perc a mennyországban is egy elég érdekes játék... Amikor már belelendültetek a szórakozásban, és jó a hangulat, összeért a társaság, írhattok fel kis papírdarabokra feladatokat, majd afféle "Mersz vagy mersz"-ként húzhattok egy kalapból/sapkából. Táncolni mindig lehet, sőt éjszaka a sötétbe is kimehettek sétálni (de vigyázni mindenkire!). Ha szerettek énekelni, karaokezhattok is. A neten rengeteg módszer terjeng "szellemidézésre", aki nem hisz benne olyan komolyan, annak jó. Illetve, olvashattok rémtörténeteket is - a Google melletted áll ebben.
Arra az esetre, ha valami "nagyobb" dolgot akarsz, hirdess ki jelmezversenyt, vagy sminkversenyt - esetleg tökfaragó versenyt (vagy mindhármat, ha a barátaid kompetitívek).
Oh, és a házat se felejtsd el feldíszíteni (vagy minimum azt a szobát, ahol lesztek)! Keress szép megoldásokat WeHeartIt-en például, de annyit elárulhatok, hogy a pókok, a denevérek és a tökök mindig megadják az alaphangulatot! ;)

Nos, ennyi lenne mára ez a rövid poszt! Remélem Dorkának és a többi party-szervezőnek is tudtam segíteni - ha igen, írjátok meg hozzászólásban (illetve, ha valami szuper ételt, italt, vagy játékot kihagytam)!
Szeretnétek több Halloween-es posztot?

Nagy Halloween-i ölelés,
SR Blog.

2 megjegyzés:

  1. Sziaaa:3 ez egy nagyon funktasztikus bejegyzés lett:3 én nem szoktam Halloweent ünnepelni de még én is kedvet kaptam hozzá :33

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia :) Köszönöm a kedves szavakat és örülök, hogy sikerült meghoznom a kedved! :3

      Törlés

Kérlek írd le a véleményed kommentben, ha megteszed, nagyon szépen meg fogom köszönni, hogy időt szántál rá! További szép napot! :)