hétfő, november 24, 2014

PERSONAL | It's getting cold


Sziasztok Cukik! Ez ismét nem egy szokásos bejegyzés lesz - talán még nem is csináltam ilyet?! Lényegtelen. De úgy éreztem muszáj megírnom! Kezd lehűlni az idő és vettem egy olyan édes sapkát, hogy... ahw! *-* (Ne aggódjatok, nem csak a sapkáról fogok írni.) Jön a tél, már csak körülbelül egy hét és hivatalosan is megérkezik! Hogy mit gondolok erről?! Mindenféle jót! 
Ha kíváncsiak vagytok rá, tartsatok velem a poszt végéig! :)


Tél és hó és meleg pulcsik, illetve kardigánok... Ahw! Legjobb dolgok a világon. 
"Tipikusan" az ellentétes lány vagyok. Imádom a nyarat és az ujjatlan pólókat, de képes vagyok meghalni egy nagy meleg téli kötött pulóverért is. ( Btw, sajnos ugyanígy vagyok tanulmányokban is: érdekel az irodalom, de közben szeretem a matekot is. De visszatérve a pulcsikra...) Szeretem, ha valami nagy, meleg, puha és bele tudok burkolózni. Biztonságérzetet ad és mivel elég fázós vagyok, szinte csak pulcsikat hordok, ha lehűl az idő.
Ugyanígy vagyok a nagy sálakkal is. Nálam a világ hét csodája közé sorolandóak a kötött körsálak - enyhén mániákus vagyok. (Na, meg minden ami kötött...) Minden színben, formában, méterben...! 
Sajnos a kötött sapkáktól túl pufinak tűnik a fejem - habár nagyon szimpatikusak. Mindenesetre is, a "csöves" (beanie) fazonok jól állnak, szóval meg vagyok mentve.
Szeretek kesztyűt viselni is, illetve régebben sok lábszármelegítőt hordtam. A puha meleg zoknik is mindeneim ilyenkor.
Akik átérzik a gondolatvilágon a kötött holmikkal kapcsolatban - kezeket fel!


Forró gyümölcsteák és illatos kakaók... Képzeld el, ahogy egy fárasztó, nap után hazaérsz, a szél már kifújta belőled az életkedvet is és anyukád egy meleg forrócsokival kínál. Természetesen igent mondasz és amíg ő elkészíti gondosan betakarózol, majd megiszod az isteni italt. Percek alatt felmelegszel és a hideg idő már csak a múlté. Hát nem idilli...?
Én rajongok mindenért ami csokis, vagy legalábbis édes. Ha teát készítek, hanyagolom a bolti citromlevet és édesítőszert - ezerszer finomabb ugyanis a természetes ízesítés.
Kávézni is imádok, legyen az jéghideg, vagy tűzforró - főleg így a tél közeledtével inkább a meleg -, szintén felfrissít.


Játék a barátokkal, miközben csendes pelyhekben hull a hó... Felbecsülhetetlen! Mindent beborít a fehér csoda, miközben Ti nevetve futkostok, szánkóztok, csatáztok... Hóemberek épülnek, emlékek születnek, esetleg új barátságok szövődnek. Eljönnek az idők, amikor a kabátodat a radiátoron vagy kénytelen szárítani, de egyáltalán nem bánod, mivel ilyen jót még soha nem nevettél.
Vagy, ha nem is a hóban... Esténként hosszan beszélgettek, akár élőben, akár az interneten keresztül. Bentről, a meleg szobából figyelitek az aláhulló hópelyheket - vagy ha még nem, akkor épp az esőt. Miközben az égi csodák esnek, mindent megbeszéltek: az idegesítő csajt az osztályból, a leghelyesebb srácot a világon, új kedvenc filmeket és zenéket, problémákat, bánatokat, örömöket...


És... jönnek az ünnepek! Még nincs December, de én már most izgatott vagyok a karácsony miatt! Ráadásul a születésnapom és a névnapom is ebben a hónapban van - szóval totál meg vagyok őrülve! Tervezgetem a téli szobadekorációt, illetve az ajándékok felét is kigondoltam már előre. Minden évben eltervezem, hogy egy, a tavalyinál sokkal különlegesebb karácsonyt szervezek magamnak, a családomnak és a barátaimnak. Remélem ez idén össze is jön (nem úgy, mint eddig), habár az ünnepekben azt tartom lényegesnek, hogy szeretetben és békében legyen együtt a család. Egy napra nincs veszekedés, civakodás, minden úgy sikerül, ahogy mi szeretnénk és még egy kicsit az álmaink is valóra válnak... Számomra ez a tökéletes karácsony.

Nos, köszönöm, hogy kifanolhattam Nektek magam itt a tél közeledtével. Remélem valamennyiben osztjátok a nézeteimet - ha igen (és ha nem) írjátok meg kommentben! Kihagytam valamit, vagy eltér a véleményed? Kíváncsi vagyok mindenre - szóljatok hozzá a bejegyzéshez! ♥

Puszi és ölelés,
SR Blog.

5 megjegyzés:

  1. Szia!
    Nekem nagyon tetszett az új posztod.:3 én is hatalmas pulóver fanatikus vagyok. A legjobb dolog a világon!
    Szeretném megkérdezni, hogy így a Karácsony közeledtével lesz olyan poszt ami ünnepi dekorációs tippet ad? Szeretném a szobámat feldobni, és az íróasztalomat is, de semmi jó ötletet nem tudok még, egyedül a fényfüzéren gondolkozom..
    Na mindegy is, minden esetre előre is hálás vagyok ha lesz ilyen poszt.^^
    További szép estét! ❤

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sziaa :) Köszönöm a dicsérő szavakat, nagyon jól esett, aranyos vagy. Természetesen nem akarok kimaradni a bloggerek sorából és én is tervezek dekorációs posztot. Vannak ötletem, remélem összegyűlik belőle egy hangulatos poszt! ♥

      Törlés
  2. nagyon tetszett ez a bejegyzés, hangulatos *.*

    VálaszTörlés
  3. Sziaaa :)
    Köszönöm és hozzád is be fogok nézni! :)

    VálaszTörlés

Kérlek írd le a véleményed kommentben, ha megteszed, nagyon szépen meg fogom köszönni, hogy időt szántál rá! További szép napot! :)