csütörtök, november 06, 2014

VIGYÁZZ, KÉSZ, POSZTOLJ! | Ha nyernék a lottón...


Sziasztok Drágáim! Milyen hetetek volt? Remélem jó, és sok jó jegyet vittetek haza a suliból. Nekem ez félig sikerült, a többi pedig már történelem...
Gondolkodtatok már, mit tennétek, ha megnyernétek a lottót? Még nem? Nos, az igazat megvallva én sem. Egy biztos: teljes izgalomba jönnék, ugrálnék, mint egy kerge kecske és nagyon boldog lennék. 
A többit pedig... Meglátjuk a bejegyzésből!
Mindenesetre is pár nagyon cuki állat a segítségemre volt - a velük díszített GIF-ek teszik édessé a posztot. :3
Nézzük is meg!

Amikor megtudom, hogy nyertem...



...és azután...


...mikor átveszem a nyereményt...



...majd eldöntöm, hogy mit kezdek a pénzzel...


...és mikor megtudják a haverok: BULI...




...azonban, mikor egy valaki lopni akar (mert mindenre fel kell készülni)...


...esetleg kölcsönkérni esze nélkül...




És, hogy mit is kezdenék a pénzzel?
(Tételezzük fel, hogy mindez az után történik velem, miután már elmúltam tizennyolc.)
Természetesen nem költenék ész nélkül felesleges dolgokra. Mint minden lány, értelemszerűen én is elmennék vásárolgatni - feltankolnám az éléskamrát és a ruhatárat. Azonban a rászorulókról sem feledkeznék meg, adományoznék alapítványoknak és intézményeknek.
Ezután jöhet a barátokkal nagy házba költözünk és beutazzuk a világot gondolatmenet, de azt az álomképet egy könyvbe tellene kifejteni.
De ezeken kívül még...

...kipróbálnék új dolgokat (sportokat például)...




...különböző kultúrák ételeit kóstolnám meg...





...még többet vásárolnék...



...és a világ minden táján szereznék új barátokat, és megismerném az ottani szokásokat, hagyományokat, stbstb...


Illetve beszereznék magamnak rengeteg ilyen ellenállhatatlanul aranyos állatot és velük élném le életem hátralévő részét.
Nektek milyen terveitek vannak?:)

Nos, ennyi lennék mára. Szóval köszönöm, hogy velem voltatok és elolvastátok ezt pár szavas posztot. A hétvégéhez jó szórakozást kívánok és ne felejtsétek el megírni kommentben, hogy Ti mit vennétek a pénzből! :)
Emellett nézzétek meg a többi csodálatos blogger alkotásait ugyanebben a témában (linkek lent!).

Nagy ölelés, 
SR Blog.



4 megjegyzés:

  1. Szia!
    Uhhh Nagyon tetszett ez a kis gif összeállítás:)
    Én.....körbeutaznám a világot *o* elmennék egy One Direction koncertre. Sőt nem egyre, az összesre elmennék. Ellie Goulding koncertre is. Mindenféle koncertre:D Beindítanám a színésznői karrierem*-* :D Alapítványoknak adományoznék pénzt, éss sokat vásárolnék. Nagyon sokat. Na meg persze kiröhögném azokat akiket utálok.
    Én:- Kéne pénz? Adjak?
    Ő:- Igen, és bocsi h köcsög voltam veled.
    Én- Haha nem kapsz. xD
    Öhm...nagyjából ennyi:D most ennyi ugrott be ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia :) Örülök, hogy tetszett.
      Szuper ötleteid vannak, régen én is nagy Directioner voltam, bár ez mostanra alábbhagyott, mivel más zenei irányokat is felfedeztem. De a röhögőset biztosan nem hagynám ki. :DD

      Törlés
  2. Szia!
    Cukik a gifek. *-*
    A vásárolgatás a világ körbeutazása nálam is alap lenne. :D Meg Úúúúú, ott lennék az összes Barca és Brazil meccsen. *-* Meg Avicii koncert, meg Train, Ellie Goulding (én is imádom :D), All Time Low... Óóó, és egy csomó fesztivál persze. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia :) Köszönööm.
      Jaj, a fesztiválokat kihagytam, hogy lehetek ennyire feledékeny... Alap dolog! :D

      Törlés

Kérlek írd le a véleményed kommentben, ha megteszed, nagyon szépen meg fogom köszönni, hogy időt szántál rá! További szép napot! :)