kedd, december 02, 2014

BLOGMAS | DIY Karácsonyi égősor és motivációs fal


Hello Cukik! Tudoom... Mostanában nem volt sok poszt, és ha volt is hát... nem a legjobb minőségben. Ezért egymillió és fél bocsánat - azonban, hogy valami öröm is legyen a dologban: MEGKEZDEM A CHRISTMAS SERIES-T! Én már nagyon izgatott vagyok miatta... És Ti?
Az első karácsonyos bejegyzésben egy csepp szobadekoráció érkezik. Gondolom sokatoknak van égősor a szobájában, vagy még eddig csak álmodozott róla. Most megmutatom a legkönnyebb módszert a felszerelésére - sőt, egy kis plusz is kerül az egészbe, egy csepp motiváció keretében!


Amire szükségetek ehhez a DIY-hoz:
  • Karácsonyi égősor (bővebb információ lentebb)
  • Cellux (vagy egyéb ehhez hasonló ragasztó - ami nem folyékony, hanem tekercses és lehetőleg átlátszó)
  • Írószerek - ceruza, tűfilc
  • Radir és vonalzó
  • Papír (kis alapú - maximum A5 méretben, de ennek a fele is elég)
  • Tumblr/WeHeartIt/Pinterest - vagy egyéb bármely oldal, amely segít inspirálódni.
Nos, az égőimre visszatérve: én a Tesco-ban vásároltam őket (most rengeteg karácsonyi díszük van - bár ez azt hiszem minden üzletre igaz - érdemes körülnézni). 50 kis égő van a csomagban, a zsinór pedig körülbelül 6,4 méter hosszú - így került 1290 Forintba. (Természetesen ennél nagyobbat is vásárolhattok, ha másképp használjátok fel, mint én.) Szerintem érdemes sima fehér színűt venni, nekem a színes az már túlon-túl "karácsonyi" (tovább is fenn szeretném hagyni, mint karácsony), illetve a szobám is elég színes - nem akarok szivárványt csinálni belőle. 
Én cellux-szal ragasztottam fel, de ti használhattok bármilyen ehhez hasonló ragasztót.
A kis papírjainkra pedig majd rajzolgatni, írogatni fogunk. Ha szeretnétek színeket az inspirációs falatokon, színes filceket is keressetek elő.


Ésss.... Tádám itt a kis égősorom a (még) üres parafatáblámmal!
A legegyszerűbb módszer szerintem:
  1. Tisztítsátok meg a ragasztani kívánt felületet (az én esetemben: áttörölgettem a parafatábla széleit egy nedves ruhával),
  2. Próbáljátok ki, (még ragasztó nélkül) hogy hová szeretnétek pontosan az égőket,
  3. Mehet a felrakás! 
  4. A biztos tartásért minden égő után ragasszátok oda a drótot az alapfelülethez.
Azt hiszem ennyi lenne ez a kis mutatvány. Ha esetleg nem boldogultok vele, írjátok meg! (De ha sikerül felrakni - arról is kérem a képeket!)


A végeredmény így fog kinézni - a motivációs kártyáimmal együtt. Mindegyikre egy számomra fontos kis üzenetet írtam, valamit, amiben hiszek és még sokáig szeretném szem előtt tartani. Minden reggel mikor felkelek, felnézek erre a kis falra, és mosolyognom kell a kedves idézetektől. Remélem Nektek is sikerül ezt megvalósítani, hogy minden reggel mosolyogva ébredhessetek!


Így néznek ki az én kedvenc darabjaim. Igyekeztem némi karácsonyos/télies mintát is belevinni, (pl. gyertya) hogy tavasszal is legyen mit alkotnom. Az összes kis gondolatat a személyes Tumblr-ről vadásztam össze, a korábban reblogolt kis üzenetek sokat segítettek. Igyekeztem nem ugyanazt lemásolni, a képek inkább csak inspiráltak.







Itt van egy pár az inspirációs képeim közül. Mellesleg, ha követni akartok a borzasztóan hangulatfüggő Tumblimon, rakok egy linket lejjebb. Az összes képet megtaláljátok itt (csak kicsit többet kell görgetni).


Nos, miután megvoltak a kis szöveges rajzaim, elkezdtem őket feltenni a falamra. Rakhatjátok összevissza, vagy egy rendezett sorba. Nekem egész katonásan sorakoznak, amiket örülök - mivel ez volt az eredeti tervem és kedvelem a rendezett/rendszerezett dolgokat. 


Tehát így készült a falam, amivel teljes mértékben szerelembe estem... Egyszerűen tökéletes számomra, imádom és soha többé nem akarom leszedni! 

Nektek is van hasonló motivációs falatok/táblátok? Ha nincs, elkészítitek?
Ha tetszett a bejegyzés (és ha nem) írjátok meg kommentben! Küldjetek képeket a Facebook oldalunkra, vagy a csoportba (linkek az oldalsávon) a Ti falatokról! Feliratkozni, pipálni, üzenetet írni sem tilos! Vajon meglesz Karácsonyig a 100 feliratkozó? :)
Kitartás a maradék sulihoz és kellemes hetet!

Puszik és ölelések,
SR Blog.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kérlek írd le a véleményed kommentben, ha megteszed, nagyon szépen meg fogom köszönni, hogy időt szántál rá! További szép napot! :)