kedd, február 24, 2015

LAKKTESZT | Hableányos zöld


Sziasztok Csajok! Így az elmúlt órában ráeszméltem, hogy az előző volt a századik bejegyzésem. Így most már a 101.-ben meg szeretném köszönni mindegyikőtöknek, hogy száz poszton keresztül olvastatok - és remélem még legalább ennyi ideig velem lesztek! Hihetetlen számomra, hogy már 122-en követtek! Legszívesebben mindegyikőtöket megölelném... ♥
Egyébként biztosan észrevettétek, hogy a blog külseje kicsit megváltozott az utóbbi hetekben: lecseréltem a rózsaszín árnyalatokat mentára, új fejlécet készítettem, illetve új a menü és visszajöttek a címkék is. Mivel az egészet egyedül tartom fenn (mind a design-t, mind a tartalmat) fontos számomra minden apró visszajelzés.:) Visszatérve a mai posztra: kivételesen nem egy, hanem két körömlakkot hoztam, hogy megoszthassam veletek a tapasztalataim. 




Mikor meghallottam, hogy leárazás van a Rossmann-ban, véletlenül sem akartam kihagyni. Fel is karoltam egy barátnőmet (akarom mondani elrángattam) és fél órányi "ezt is megveszem, oh és ezt is..." után élve kikeveredtünk az üzletből: többek között ezzel a lakkal. Ő a Catrice - 44 Mermaid my day árnyalata (kb. 700 forint). Nagyon megfogott a színe. Kicsit kékes, kicsit zöldes, minden fényben más. (És sajnos a mutatóujjamról két nap után lepattant egy kicsit.) 



Egy jobb minőségű fedőlakkra is vágytam, és végül ebből is egy Catrice-re esett a választásom. Ő a Gel Like Top Coat, ami egy kicsit sűrűbb állagú, egyszerű, áttetsző fedőlakk (kb. 700 forint). Lényegében egy sokkal finomabb tapintást ad a lakozott körmöknek, illetve egy kis plusz fényességet. Ahogy eddig tapasztaltam, két rétegben sokkal praktikusabb. 


A 44-es lakkot két rétegben minimum fel kell vinni a jó fedésért, a fedőlakkból pedig szintén kettőt ajánlok. Lényegében tartósak, csak két-három nap után kezdenek, - és akkor is csak minimális mértékben - lepattogni. Persze minél kevesebbet terheled meg őket, és nem vagy hajlamos kapargatni (mint én), akkor ez az idő jelentősen bővülhet. Mindkettőnek az ecsete közepes méretű, talán a Gel Like-é egy kicsit kisebb. Egész jól lehet velük dolgozni, csak dicsérni tudom. 



Nos, ennyi lenne mára ez a rövid leírás a lakkokról és tapasztalatokról. Remélem tudtam segíteni és talán Ti is kipróbáljátok őket a közeljövőben. Egy próbát mindenképpen megér! :)
Kitartást a hétre csajszik és ne felejtsetek el véleményeket nyilvánítani! ♥

Puszi és ölelés,
Gabi / SR Blog./

    

2 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik az új desingje - bár az előzővel se volt bajom, de lényegesen jobban tetszik a fejlécen lévő betűtípus. (:
    Nagyon szép a színe a körömlakknak, és jó bejegyzést hoztál össze. (101 pöttyös kiskutyákért!^^)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm drága, aranyos vagy! :)

      Törlés

Kérlek írd le a véleményed kommentben, ha megteszed, nagyon szépen meg fogom köszönni, hogy időt szántál rá! További szép napot! :)