csütörtök, február 26, 2015

VIGYÁZZ, KÉSZ, POSZTOLJ! | Ami megnyugtat


Sziasztok Csajok! Hurrá, VKP szülinap! Még egyszer köszönöm Szilvinek, a mozgalom alapítójának, hogy csatlakozhattam és már pár hónapja írogathatok a közös sorozatba. Számomra hatalmas élmény ennyi kiváló blogger társaságában posztolni, majd végignézni mindenki egyedi és sajátos hozzáállását a témához. Mivel a mai téma szabadon választható, én egy kicsit személyesebbel jöttem - amivel a szorongással küzdőket is kívánom segíteni. Mivel egy rohanó világban élünk és minden második lépésünket elkíséri a stressz, néha kicsit meg kell nyugodnunk: nos, én így csinálom. 
U.i.: Igen, megint lekéstem a határidőt. (Ez az én formám.)




1.) Egy forró tea

Egy meleg, finom ital bármikor ellazít, feltölt és segít relaxálni. Szeretem természetes(ebb) úton - mézzel és citrommal - készíteni a teámat, mivel ettől valahogy még jobban érzem magam (más kérdés, hogy nem rajongok az édesítőszerek és a "mű" citromlé ízéért). 



2.) Egy lágy zene

Nincs is annál jobb, mikor végigdőlsz az ágyon, fülhallgatót teszel a füledre és elindítod a kedvenc lassú számod. Az én favoritom Sam Smith, de a Maroon 5-nak, illetve a Bastille-nek is vannak lassabb zenéi, amiket szeretek. 



3.) Egy röpke naplózás

Ha valami problémám/ötletem/elméletem van, gyakran fordulok egy jegyzetfüzethez, amibe bármit leírhatok, majd visszatehetem az éjjeliszekrényembe. Kicsit olyan, mintha elmondtam volna egy titkot, de közben nem is... Emellett segít rendszerezni a gondolataim és nem robbanok fel, azért mert bennem ragadtak a kósza mélázások.



4.) Egy érzés, miszerint mindenre felkészültem

A tanulás elég nehézkes néha. Leülni, rávenni magad a koncentrációra, odafigyelni pár plusz órán keresztül - mert nem elég csak a suliban. Emellett - akinek aktuális - nyelvvizsgára, érettségire még külön készülni. Azonban sokkal rosszabb, ha másnap idegesen kelsz fel és eszedbe jut, hogy nem tanultál törire, illetve még a matekleckéd is igen hiányos. A szünetbeli másolás nem túl hatékony, illetve a legtöbb tanár észre is veszi...



5.) Egy finom illatgyertya

Tudjátok mennyire szeretem ezeket a kis parfümös, csicsás gyertyácskákat. Ha ki akarom kapcsolni az agyam, vagy nem vagyok épp a legjobb hangulatban, csak meggyújtok egyet-kettőt (persze nem a kedvenceimet, mert azok örök-életűek). Az illat teljesen ellazít, egész nap élvezhetem és a kis láng is ad egyfajta biztonságérzetet...




6.) Puha, meleg anyagok 

Mikor kicsit rosszabb a kedvem, vagy feszült vagyok, esetleg fáradt, szeretek betakarózni és bebújni a puha ágyba (vagy egy fotelba). Ha épp nincs erre lehetőségem - gondolok itt iskolára - felveszek egy meleg, kötött pulóvert, vagy a nyakam köré tekerek egy nagy sálat. Miután már eléggé "melegben" és biztonságban érzem magam, sokkal gyorsabban ellazulok. 

Nos, ezek lennének az én gyors tippjeim arra, hogy hogyan nyugtasd meg magad egy stresszhelyzet után/előtt/közben. Mindegyik tipp bevált és alkalmazható bárki számára. Próbáljátok ki, és örülök, ha tudtam segíteni! :)
Hiába, lekéstem a bejegyzés határidejét, a többi blogger linkje lent megtalálható!
Kitartást és a hétre, és csak nyugi! ♥

Puszi és ölelés,
SR Blog.



     

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kérlek írd le a véleményed kommentben, ha megteszed, nagyon szépen meg fogom köszönni, hogy időt szántál rá! További szép napot! :)