szerda, március 11, 2015

VIGYÁZZ, KÉSZ, POSZTOLJ! | Kedvenc édesség


Sziasztok Csajok! Újra VKP nap van - hurrá! - és a mai egy újabb elgondolkodtató téma. Legalábbis számomra, ugyanis enyhe édességfüggésben szenvedek. Mármint, nagyon is élvezem. Értitek. Nehéz lenne egyet választani, ezért inkább csak az általánosításnál maradok, illetve hoztam pár gyors és könnyű receptet is (mivel nem volt időm sütögetni: thanks YouTube)! :) 
Remélem találtok Nektek való édességet is!



Muffin - Sütés - Dekor - Recept

Azt hiszem ezt a könnyen elkészíthető, de mégis nagyon laktató és ízletes süteményt mindenki ismeri. Én teljesen megőrülök érte, ezért találtam is két videót az elkészítéséhez: egyet a sütéshez, és még egyet a dekoráláshoz. Sok szerencsét!


Csokis keksz - Sütés - Recept

Gyerekek, ez valami isteni. Mivel általában a családom összes tagjának nulla ideje van sütni, kicsit csalunk és az Aldi-ból szerezzük be. Remélem ez is ér, mert ezek a kis csokis csodák nagyon-nagyon finomak!


Brownie - Sütés - Recept

Ez a bejegyzés egyszer meg fog ölni. Már most nagyon éhes vagyok. NAGYON. Mondjuk egy brownie-re. Én egyszer próbáltam meg fogyókúrázni - másnap szembejött egy ilyen, azóta... hagyjuk. Ha még nem kóstoltátok, ajánlom mindenkinek - főleg a csokiimádóknak! 

Eddig kétszer alkottam "maradandó" édességeket a blogra, ha szeretnétek megkóstolni őket, nézzetek el a következő linkeken:

Nos, nekem ez a három kedvenc Top édességem! És Nektek? Kommentben! Ha bármi kérdésetek van, írjátok meg azt is (de... nem vagyok nagy szakács szóval... inkább a bloggal kapcsolatban)! 
Kitartást a jövő hétre és ne felejtsétek el a többiek édeseit sem megnézni! ♥

Puszi és ölelés,
SR Blog.



     

3 megjegyzés:

  1. Kiskorom óta imádom a csokis sütit! Minden évben legalább egyszer eszek. Muffin és Brownie. Kedvencek, de igazából édességből nincs nagyon toposaim. Milka fanatikus vagyok, akkor ne hagyjuk ki a Merci-t és a ... Itt abbahagyom, mert nem rég keltem, és éhes vagyok. (elmarad az első két órám)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. az imádat ha évente legalább egyszer eszel?

      Törlés
    2. Kedves Névtelen: nem mindenki eszik naponta a kedvenc édességeiből. Attól, hogy ritkábban fogyasztja, még lehet számára a legjobb. Tudod, a jóból is megárt a sok.

      Virág, megértelek, a Milka és társai nálam is dobogósok! :)

      Törlés

Kérlek írd le a véleményed kommentben, ha megteszed, nagyon szépen meg fogom köszönni, hogy időt szántál rá! További szép napot! :)