vasárnap, április 05, 2015

DIY | Húsvéti asztaldísz


Sziasztok Csajok! Boldog nyulat mindenkinek, remélem sok csokit kaptatok! :) Idén én készítettem el a világ legegyszerűbb asztaldíszét, amit csak kívánni lehet. Anyutól megkaptam a "csak letisztult legyen" parancsot, s ezek születtek. Nem igazán akarok ma írogatni, inkább beszéljenek magukért a képek! Három féle dekort csináltam, mindegyik mehet bárhova - legyen az asztal, polc, valamilyen állvány...









'Klasszikus csirkés'




Nos, ennyi asztaldísz tippet tudtam szolgáltatni mára. Talán az egyiket ki is próbáljátok - ha igen, küldjetek képet! :)
Boldog ünnepeket és kitartást a jövő hétre! ♥

Puszi és ölelés,
SR Blog.
     

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kérlek írd le a véleményed kommentben, ha megteszed, nagyon szépen meg fogom köszönni, hogy időt szántál rá! További szép napot! :)