csütörtök, április 16, 2015

DIY | Vászontáska


Sziasztok! Nem régiben volt a legjobb barátnőm születésnapja, és ismertek - szeretek rámenni a személyes, saját készítésű ajándékokra, amik mégsem kerülnek egy vagyonba. Nos, ez a táska tökéletes választásnak bizonyult, mert: kreatív, személyre szóló, és meglátszik, hogy dolgoztál vele. Mehet bárkinek - barátoknak, családtagoknak - sőt, akár magatoknak is! :)



Kezdésnek, szükségünk lesz egy egyszerű, szimpatikus vászontáskára - az enyémet egy hobbiboltból szereztem be, 750 forintért!



Ezután keressünk egy megfelelő idézetet, vagy szöveget - például a barátnőd kedvenc motivációs mondatát - és tervezzük meg a betűtípust, amivel majd írni akarunk a táskára! Segíthet, ha körülnéztek például dafont.com-on, mert rengeteg kreatív és szép szövegmintájuk van. 
Ceruzás előrajzolás után, textilfilccel megrajzoltam a betűk körvonalait: itt törekedjünk pontosságra, de nem kell 100%-ig tökéletesnek lennie. A vonalakat érdemes kétszer átrajzolni. Egyébként textilfilcet is szerezhettek hobbi, vagy papírboltból.






Mindezek után kitöltöttem az üres vonalakat textilfestékkel - de vigyázz: mindenképpen tegyél egy vastag rajzlapot, vagy sok újságot a táskába, hogy a festék ne nyomódjon át a másik oldalra is! Magadra is vigyázz, mivel elég csúnya foltot hagy...




Pár óra száradás után tökéletes végeredményt kaptunk - egy kis vasalás és lehet is belepakolni! 


Nos, ennyi lenne mára ez az egyszerű kis DIY, ha nagyon unatkoztok, vagy meg akartok lepni valakit - mindenképp csináljátok meg! Pár nap múlva ismét jelentkezem, addig is kitartást a héthez! ♥

Ölel Titeket,
Gabi
     

6 megjegyzés:

  1. Ooo ez nagyon jó!! Én is csináltam hasonlót :))D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, örülök, hogy tetszik! :D

      Törlés
  2. Nagyon jó ajándék ötlet. (: Még tavaly nyáron / tavasszal készítettem magamnak egyet a húgommal. Remekül ábrázolja a személyiségem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A barátnőmnek is tetszett, ezért is jók ezek a kicsit személyesebb dolgok! :)

      Törlés
  3. én "rockeresebb" mintával csináltam meg, bár nem volt vászontáskám, így egy régi vászongatyát alakítottam át c:

    VálaszTörlés

Kérlek írd le a véleményed kommentben, ha megteszed, nagyon szépen meg fogom köszönni, hogy időt szántál rá! További szép napot! :)