hétfő, április 20, 2015

KÉPEK | A Tavasz színei - fehér


Sziasztok! Mint sokan mások, én is szerelmes vagyok a tavaszba, szeszélyes modorába és gyönyörű színeibe. Szeretem, hogy már gyakran hordhatok rövidujjú pólókat, de néha a kötött pulóverek is elő kell kerüljenek a szekrényemből. Egy viharos természetű nőre emlékeztet. Azonban, leginkább a virágok fognak meg ilyenkor, ezért döntöttem úgy, hogy készítek egy apró kis színenkénti sorozatot, amely lassan, de biztosan elénk tárja a tavasz palettáját. Jöjjön tehát az első rész, a fehér. 




Kamera - Samsung Galaxy S4







Reggel, mikor álmosan besétáltam az iskolaudvarra és ezek a szépségek fogadtak, nem csalódtam a tavaszban. Imádom, amikor díszbe öltöznek a fák, elfeledtetik a tél komorságát. Ilyenkor mindig úgy érzem, hogy valami új dolog, nagy változás indul el. Megtörik a jég, előbújik a nap a szürke felhők mögül, az ég kékre vált. Mindenki arcán mosoly ragyog és a világ egyszerre valahogy olyan furcsán élettel teli és boldog lesz...





Ennyi lenne mára a kis tavaszi csodagyűjteményem. Remélem még lesz alkalmam hasonló képeket készíteni, mert rengeteg ötletem van! :)
Kitartást a héthez! ♥

Ölelés,
Gabi.
     

2 megjegyzés:

Kérlek írd le a véleményed kommentben, ha megteszed, nagyon szépen meg fogom köszönni, hogy időt szántál rá! További szép napot! :)