hétfő, május 11, 2015

KÉPEK | A tavasz színei - Rózsaszín


Sziasztok! Egyszer megkérdeztem egy barátomat, hogy szerinte melyik a legtavasziasabb szín, s azt felelte, hogy kétségtelenül a rózsaszín. Igazat kell adnom neki, - bármennyire is nem szimpatizálok ennek a színnek egyes árnyalataival (bár a halvány rózsaszín és a barackos árnyalatok igazán fantasztikusak) - mert a rózsaszín kicsattanó üdeséget tud sugározni, amint a tavasz is. Szóval ma jöjjön egy adag rózsaszín a kedvenc virágaimból! :)







Többen írtátok, hogy a képek nem annyira passzolnak a bloghoz és a hangulatához. Tudom, hogy eredetileg nem ezzel a "minden ami jön" stílussal indítottam - akik már régóta követnek, tudják - de szeretek a blogomra egy publikus naplóként tekinteni. Ha új terméket tesztelek - megosztom. Ha vásárolok valami újat - megosztom. Ha elmegyek valahova, amit érdekesnek tartok - megosztom. Ha inspirációra lelek - megosztom. És... ha fotózok - megosztom, mert én ezt szeretem csinálni, ez a hobbim. Mikor újra végigtekerek a képeken észreveszem a hibákat, amiket máskor nem követek el újra. De emellett gyönyörrel tölt el a csodás természet, s ahogy előtörnek a szép napok emlékei a fényképek segítségével... 





Ígérem, most már a fotós blogom is aktivizálom - http://gabylukacs.tumblr.com/
Kamera - Fuji S5600



Remélem Titeket is legalább feleannyira megragad ez az élettel teli, szinte újjászülető hangulat, mint engem. Ha mosolyt csaltam az arcodra, már sikeresnek érzem magam - és köszönöm, hogy megnézted a posztom! Gyere vissza később, igyekszek körülbelül háromnaponta hozni valami újat! Kitartást a héthez drágák! ♥

Ölel Titeket,
Gabi.
     

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kérlek írd le a véleményed kommentben, ha megteszed, nagyon szépen meg fogom köszönni, hogy időt szántál rá! További szép napot! :)