péntek, május 01, 2015

ÖTLETEK | Anyák napja


Sziasztok! Az előbb kicsit szemezgettem Pinterest-en, ajándékötletek után. Mivel nem vagyok benne még biztos, hogy mit fogok adni (bár az ötlet már kezd kirajzolódni a fejemben), illetve veletek is szeretnék pár számomra is szimpatikus tippet megosztani - úgy döntöttem belinkelem a legérdemesebb találatokat. Igaz, a szövegek angolul vannak, de szerintem mindenki számára értelmezhetők a képek alapján. Nézzetek körül, hátha ti is találtok valamit anyukátoknak! :)


themotherhuddle.com

Zsebkendőből virág? Nekem nagyon tetszik ez az ötlet - tekintve, hogy az igazi gyorsan elhervad. Ez az ötlet gyorsan és könnyen elkészíthetőnek tűnik, ráadásul olyan dolgokból készül, amiket megtalálsz a házban és a ház körül! 

Echoes of Laughter

Epervaj? Mikor először megláttam ezt a feliratot, nem igazán tudtam hová tenni. Hogyan lesz az eperből vaj és miért? De miután kicsit jobban megnéztem, és rájöttem, hogy csak vaj, eperlekvár és porcukor kell hozzá - már sokkal szimpatikusabb volt. Lehet ki is próbálom!

Echoes of Laughter

Ugyanarról az oldalról egy másik dolog, mégpedig egy kávés-forrócsokis-fahéjas instant mix. Anyu is kávémániás, mint én (igaz, ő csak napi egyet fogyaszt...), ezért gondolom, hogy ez az illatos finom italpor jó ajándék lenne. Őszintén, néha szívesen lennék anya helyében...

The 36th Avenue

Csak tudnám mi az a "Butterfinger"... Bár, ahogy elnéztem valamiféle kicsit csokis, kicsit ostyás, kicsit karamellás keksz - amit, ha egy krémes sajthoz és pillecukorkrémhez adunk, az eredmény mennyei lesz! Ahogy már kitalálhattátok, idén inkább kényeztető, mintsem tárgyi ajándékokkal lepném meg anyát. Ha nem is jövök rá, hogy mi ez a "vajujj", valamilyen más keksszel ki fogom próbálni!

raeannkelly.com

Igaz, ez csak egy nyomtatható kártya de nekem egész jó ihletett szolgáltatott egy kis "grafikus" üdvözlőlap elkészítéséhez. Remélem anyu értékeli majd a nem létező tehetségem halványan kibontakozó művészfoszlányait...

Nos, ennyi lenne mára a "burjánzó ihlethullámom"! Remélem sikerült egy cseppet segítenem és ötletet adnom, hogy mit készítsétek a család idősebb nőtagjainak! Köszönöm, hogy olvastál, további csodás hétvégét kívánok! :)

Ölel Titeket,
Gabi.
     

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kérlek írd le a véleményed kommentben, ha megteszed, nagyon szépen meg fogom köszönni, hogy időt szántál rá! További szép napot! :)