kedd, június 30, 2015

OUTFIT | Kék kardigán és bőrcipő


Sziasztok! Ilyen is régen volt - újabb #outfit poszt a Styleriginal-on! Mivel nem vagyok befolyásos és nem tartok fotóst magamnál egy barátnőm segítségével készültek a képek. (Utólag is köszönöm ♥) Ha a címre néztek, biztosan eltűnődtök, hogy honnan is szedtem ezt a szöveget. Úgy döntöttem, hogy mivel mostanában több összeállításos bejegyzés lesz, a kedvenc zenéimből idézek a fejléchez egy-egy sort. Mit szóltok? Tudjátok melyik számból van? :D




Észrevettem magamon, hogy ahogy egyre magabiztosabb leszek, úgy nő a karkötőim száma. Egy ideig nem hordtam őket, majd sokáig csak egyet, majd egy hajgumit is tettem a kezemre, s ezen a napfényes hétköznap délutánon egy harmadik, barátnőmtől kapott, csomózott darab is került a csuklómra. Kezdem megszeretni a nagyobb nyakláncokat is (persze ízléses határon belüli méretek erejéig). Az önbizalmam növekedését a képek is ábrázolják - legalábbis, hogy engedtem magam lefotózni. Erre büszke vagyok, sőt később is szeretném megismételni. Remélem megbocsájtjátok, hogy semmi modell tapasztalatom nincs, ezért a "pózok" nem a legprofibbak. Továbbá célom kitörni a teljesen egyhangú (farmer+póló) szettekből, tehát vásároltam egy csinos és imádnivaló kardigánt, ami hűvösebb napokon elegáns is tud lenni. De a pörgős, rockos számokat nem fogom kinőni. Soha.





Kardigán - H&M 
Ujjatlan póló - Blue motion (Lidl)
Szövetnadrág - C&A
Nyaklánc - Tally Weijl
Karkötő - Tally Weijl 
Hajgumi - Takko Fashion
Cipő - Deichmann
Lookbook

Szakáts Réka photography - Instagram
Helyszín - Székesfehérvár (Szent István székesegyház)




A templomkert virágai meseszépek! :)

Ennyi lenne mára a bejegyzésem. Nagyon fontos lenne számomra ha írnátok véleményeket - mert ez az első komolyabb ilyen témájú bejegyzésem! Ha szeretnétek több hasonlót látni, nézzetek körül a blogon, hagyjatok magatok után nyomot és gyertek vissza máskor is! Ne feledjétek, hogy a közösségi oldalakon sem vagyok tétlen! Boldog és élményekben gazdag nyarat kívánok mindenkinek! ♥

Ölelés,
Gabi.

10 megjegyzés:

  1. Szia :)
    Nekem nagyon tetszenek a képek és hidd el tudom, milyen fura az egész, amikor "csinálj valamit" felkiáltással a kamera elé rángatnak... persze csak képletesen. :) Szerintem nagyon sokat dobna az összhatáson, ha mosolyognál! Próbálj ellazulni, mosolyogj, nevess, bohóckodj és hidd el ekkor készülnek a legjobb képek. c: Csak ne görcsölj rá.
    Hajrá! Várom a következő outfit posztod c:

    Nina~

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! Mindenképp igyekezni fogok - talán még a mosoly is meglesz ;) - a következő bejegyzés pedig hamarosan érkezik! ♥

      Törlés
  2. Milyen széép vagy *-* :OO <3

    VálaszTörlés
  3. mi a titkod hogy ilyen vékony vagy?:))

    VálaszTörlés

Kérlek írd le a véleményed kommentben, ha megteszed, nagyon szépen meg fogom köszönni, hogy időt szántál rá! További szép napot! :)