kedd, július 07, 2015

BLOG | Első szülinapunk


Sziasztok! Eltudjátok hinni, hogy eltelt az első közös évünk...? (Őszintén szólva én képtelen vagyok.) Csodálatos és lélegzetelállító, hogy ennyi időt átéltünk már együtt, közös emlékeink vannak és egyre többen leszünk a 'Styleriginal-os családban'. A mai ünneplős bejegyzésben szeretném összefoglalni az elmúlt évet és válaszolni néhány kérdésetekre. Tartsatok velem az évfordulónk alkalmából! ♥

Egy éve ezen a napon - 2014.07.07.-én - indítottam el ezt a kis naplószerű, össze-vissza témájú, kategorizálhatatlan blogszerű képződményt. Még emlékszem az első posztomra, nagyon amatőr telefonos képekkel és egy egyszerű, alig szerkesztett kis szöveggel. Ez azóta is megtekinthető, a thumbnail persze frissítésre került. Ezután kétnaponta írtam bejegyzést, különböző témákra bontva a napokat. Talán még néhányan emlékeztek a #myoutfit, #freestyle, #tip, #weeklyobsession... stb. címkékre. Ezek azóta eltűntek, felülre menüsor került, a blog kinézete fél év után teljesen átalakult. S lassú, apró változtatásokkal elértünk ide, ahol most állunk. 

Ma, ebben a percben, 142 feliratkozót számolunk, száznegyvenkét ember tartozik a családunkba. Felemelő érzés, hogy ennyien kíváncsiak vagytok rám és a bejegyzésekre, amiket (többnyire) rendszeresen posztolok. Jelenleg 134 bejegyzés áll készen arra, hogy napi szinten olvassátok, böngésszétek. 10 közösségi site-on érhettek el, írhattok nekem, követhettek. Összesen 455 kommentet írtunk (ebbe a sajátjaim is beletartoznak), amikben kulturáltan kifejtettük saját véleményünket, tanácsokat adtunk. Egy év alatt 66 ezernél is többször kattintottatok az oldalra, a legtöbben szeptemberben (7500-an). A legnépszerűbb bejegyzés azonban mégis decemberben született - ez az Open, when... levelek. Legtöbbször Facebook-ról találtok ide. Magyarország mellett, Romániából, s az Egyesült Államokból is figyelitek az oldalt. Nem csak gépről, telefonról is jelentős mértékben látogattok el hozzám.


Ésss... Ezen a ponton jöhetnek is a kérdéseitek, illetve a válaszaim. Köszönöm a rengeteg megkeresést, nagyon jól esett, hogy ennyi mindenre kíváncsiak vagytok!

Gondolkodtál már azon, hogy csinálj egy YouTube csatornát?
- Igen, nagyon sokat gondolkodtam már ezen. Egy ideig még biztos, hogy nem lesz, de tervben van. Milyen jó is lenne ezekre a kérdésekre szóban válaszolgatni... Még meglátjuk, mit hoz a jövő! ;)
Melyik az a sminktermék, amit mindig használsz, amikor kilépsz az utcára (és amitől sosem fogsz megválni)?
- Több ilyen is van: szempillaspirál (mert láthatatlanok a szempilláim), szemöldökceruza (utálom, hogy kusza és szőke a szemöldököm), illetve ajakápoló (száraz szájjal nem megyek sehova).
Hogyan viseled legszívesebben a hajadat?
- Kiengedve. Igaz, nem mindig a legkényelmesebb, de valahogy 'komfortosabbnak' érzem magam tőle.
Az ismerőseid, barátaid, szüleid tudnak a blogodról? Ha igen, mit gondolnak róla?
- A közeli barátaim tudnak róla, de szerintem a család is sejti. A legtöbben támogatnak és szívesen segítenek, ha kell.
Melyik az aktuális kedvenc körömlakkod?
- Jelenleg nincs kedvenc, mert a munkám miatt nem lakkozhatok. Ha mégis mondanom kell valamit, akkor az az Avon lakk, amiről legutóbb írtam.
Mi volt az eddigi legjobb élményed a nyáron?
- Huha... Talán a nagy közös Velencei-tavi fürdés...? Bár nem vagyok benne biztos. Sok kellemes emlék gyűlt már össze.
Elégedett vagy a külsőddel?
- Nem a legteljesebb módon. De mindennap azon vagyok, hogy száz százalékosan el tudjam fogadni magam.
Gondoltál, már arra, hogy legyenek olyan bejegyzések a blogon, amiket nem egyedül készítesz el, hanem pl. más bloggerekkel vagy a barátaiddal?
- Nem, csak gondoltam. Már van is egy pár ilyen. Például a Sugar Skull smink, amit Timivel készítettünk blogween-re. Illetve az outfit bejegyzéseimet is a barátnőim szokták fotózni. Más bloggerekkel is szívesen közreműködnék, például LAURÁVAL, vagy NINÁVAL csinálnék valamit. Csajok, remélem olvassátok ezt!
Mi a véleményed a barátok közötti féltékenységről?
- Egyszerű: Ne. Miért? Mert ne. Soha. Nem, nem szabad. Már éltem ebbe a féltékenységbe hónapokig és igazán csúnya vége tud lenni, mind rád, mind a barátodra nézve. Beszéljétek meg, minél előbb annál jobb.
Mi az a szépségbaki, ami szerinted a legviccesebben néz ki?
- Egyből a zokni+szandál dolog jutott eszembe, de láttam már nagyon cifra szemöldököket is például...
A Styleriginal előtt voltak már blogjaid is?
- Uh, de még mennyi. Kiló számra ontottam magamból a különböző bandák és énekesek fanfiction-jeit... Ezek szerencsére már rég a süllyesztőbe kerültek. A Styleriginal az első "megtervezett és komoly" blogom.
Nyár végén lesz vissza az iskolába sorozat?
- Naná! Azt nem lehet kihagyni. ;)
Romantikus alkatnak tartod magad?
- Egy picit sem. Vannak dolgok, amik szerintem aranyosak, de semmire sem mondtam még, hogy romantikus. A nyálas filmektől pedig hányingerem lesz. Előre is üzenem a leendő barátomnak, hogy 'Sajnálom, de inkább hozz pizzát és nézzünk Sherlock-ot.'...
Szereted a Coco Chanel/Victoria's Secret termékeket?
- Hogy is mondják... Megvan: szeretném. Ez a jó szó.
Szereted a Gossip Girl?
- El kell keserítselek, de én a krimisorozatos, gyilkolászós lány vagyok. Nem nézem a Gossip Girl. (Majd egyszer. Talán.)
Melyik arclemosó tonik vált be neked?
- Csekkold az arctisztítós bejegyzéseimet: ezt és ezt.
Mit gondolsz a Tangle Teezer-ről?
- Jelenleg semmit. Mivel még nem szereztem be. De már rengeteg jó véleményt olvastam róla, szóval mindenképp ki fogom próbálni.
Melyik filmet néznéd meg akár 200-szor is?
- Sherlock filmek és sorozatok. Azokat megnézném szinkronnal, eredeti nyelven is akárhányszor.
Vezetsz naplót?
- Próbálkoztam vele, de meguntam. Inkább képek formájában és a szívem mélyén tárolom az emlékeimet.
Hogyan látod magadat a jövőben?
- Boldog, önfeledt bloggerként sok baráttal és olvasóval.
Van/volt kapcsolatod?
- Rengeteg, persze. Kapcsolatban vagyok az ágyammal, a telefonommal, illetve megcsalom őket kávéval és pizzával.


De mi jön ezek után...? Mit tartogat számunkra a jövő? Az összes poént nem lőhetem le előre, de az biztos, hogy sok érdekes project vár még ránk. Jelenleg nagyobb átalakítást nem tervezek, folytonos frissítések lesznek. Azonban az mindig érdekel, hogy Ti mire vagytok kíváncsiak! Ha bármi eszetekbe jut, írjátok meg azonnal - bárhol, bármikor!

Összefoglalva. Elmondhatatlanul büszke vagyok arra, amit egy év alatt közösen létrehoztunk. Bármi történjék, számomra mindig az olvasók lesznek a legfontosabbak, ez nem fog változni. Ti vagytok a legjobb emberek, nagyon szeretlek Titeket és köszönöm szépen, hogy vagytok nekem! Remélem még sokáig itt lesztek mindannyian, mert együtt csodás dolgokat vihetünk véghez! 
Ennyit szerettem volna mára. Ha bármi kérdésetek, kérésetek van - írjatok! Holnap új bejegyzés (mindennap egészen 10.-éig), addig is legyen csodás nyaratok! ♥

Puszi és ölelés,
Gabi.

8 megjegyzés:

  1. Boldog Blogszülinapot és csak így tovább és sok posztot! :)

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Először is nagyon boldog szülinapot a blognak! Nagyon köszönöm,hogy létrehoztad ezt,egyszerűen imádom,mert sokszínű posztok vannak rajta,és nagyon hasznosak! Én a blog elindulásakor iratkoztam fel először,aztán (ki tudja miért?) leiratkoztam. Talán azért mert " túl gyakran " voltak posztok? Nem tudom... De így visszanézve egyáltalán nem értem,miért tettem,így a napokban újra csatlakoztam,és egyszerűen imádom! Köszönöm ezt az egy évet!
    Juli

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Juli! Köszönöm a jókívánságokat és hogy velem vagy az elejétől kezdve (még ha megszakításokkal is). Számomra az olvasóim a legfontosabbak! ♥

      Törlés
  3. Remek év volt! (: Nem tudom mikor csatlakozhattam.. talán még rémlett az eleje. Boldog Egy Éves Szülinapot a blognak és nekünk! Egy éve együtt! Te, Styleriginal és mi. ^-^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Virág, imádlak! ♥

      Törlés
  4. Nagyon boldog blogszülinapot! Hihetetlen hogyan épül föl folyamatosan a blog, emlékszem én még augusztusban csatlakoztam és mennyi minden történt azóta! :)
    További sok, sőt rengeteg blogszülinapot kívánok és egy (vagy több) közös projektben mindenképp benne lennék! c: ❤️‍

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! Nagyon örülök, hogy velem vagy már ilyen régóta és olvasod a kis firkálmányaimat. A közös projectről még tárgyalunk ;)

      Törlés

Kérlek írd le a véleményed kommentben, ha megteszed, nagyon szépen meg fogom köszönni, hogy időt szántál rá! További szép napot! :)