kedd, július 14, 2015

TERMÉKTESZT | Baba tusfürdők


Sziasztok! Cicáim, meginterjúvolták. Igen, igen - életemben második alkalommal. A végeredményt megtekinthetitek Petra blogján, aki velem párhuzamosan egy másik bloggerinát, Mimit is kérdezett. Emellett, Juli kihívott Helena nyári tag-jére, amit hamarosan (egy héten belül) olvashattok! Azonban visszatérve a mai bejegyzésre: még mindig termékteszt és még mindig Ti kérdeztétek a Q&A-ben. Szóval nézzük is az én kedvenc tusfürdő márkám és annak termékeit!



Baba kényeztető tusfürdő - shea vaj és narancsvirág

Ő minden idők legnagyobb favoritja nálam. Nagyon szeretem a finom lágy, édeskés illatát és a puha, selymes érzetét a bőrömön. Ahogy az elmúlt hónapokban tapasztaltam gyengéden ápol és úgymond "karbantartja" az érzékeny fehér bőrömet. Ha egy kis "luxusra" vágyom, bátran elővehetem a polcról. 


Baba frissítő tusfürdő - mandarin és citromfű

Harsányabb, élettel telibb mint az előző társa. Ha este még dolgozom, vagy tanulok, gyakran előveszem mert savanykás illatával felfrissíti az érzékeim, életre kelt még egy pár órára. A bőrömet ugyanúgy táplálja, ápolja és puhává varázsolja. 


Baba krémtusfürdő - lanolin

Szeretem a szappan illatát, de nem szívesen fürdök azzal. Ez a tusfürdő viszont kielégíti az illatmániámat, jót tesz a bőrömnek, lenyugtat, ugyanakkor felfrissít és kényeztet. Egy egyszerű hétköznapon nagyon kellemesnek találom, ha rohanok, csak gyorsan megmosom vele az arcom és máris jobban érzem magam.

Én ezt a három terméket nyugodt szívvel ajánlom mindenkinek, aki kényeztetésre, felfrissülésre, vagy csak egy kis krémes puhaságra vágyik a mindennapokban! Ha kipróbáltátok őket, írjátok meg kommentben, illetve azt is, hogy Ti milyen tusfürdőt használtok! 
Kellemes nyarat!

Ölelés,
Gabi.

     

8 megjegyzés:

  1. Aranyos bejegyzés én is imádom a Baba tusfürdőket. De ez tetszett : ''életre kelt még egy pár órára" :)
    És ne is törődj a rossz akarókkal. Remélem érted :* pusziii

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen Csilla! :)
      Puszillak :*

      Törlés
  2. Jaj én is nagyon imádom a baba tusfürdőket *---*

    VálaszTörlés
  3. Az én egyik kedvencem a Baba tusfürdők közül a limeos-mentás,ami nagyon jó illatú és egyszerűen imádom! Ajánlom neked is!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, ki fogom próbálni :)

      Törlés
  4. Én is imádom a baba tusfürdőket, de már rájuk untam, de egy időben a bőröm csak ezeket a tusfürdőket szerette *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is szívesen felfedeznék majd később valami újat, de egyenlőre leragadtam ezeknél :)

      Törlés

Kérlek írd le a véleményed kommentben, ha megteszed, nagyon szépen meg fogom köszönni, hogy időt szántál rá! További szép napot! :)