csütörtök, augusztus 13, 2015

VIGYÁZZ, KÉSZ, POSZTOLJ! | Időutazás


Sziasztok! Már egyszer kérdezték tőlem, hogy visszautaznék e az időben, és ha igen, akkor hova. Ha pedig nem, akkor miért. Abban a pillanatban nem tudtam mit mondjak, de úgy érzem mára már megfogalmazódott bennem valami. Ti hova utaznátok az időben, meddig maradnátok és miért? Addig amíg ezen gondolkodtok, olvassátok el az én válaszaimat! :)

Ha elutazhatnék valahová az időben... a jövőbe mennék. Köztudottan egy olyan személy vagyok, - és ezért most ne kövezzetek meg - aki nem szereti a történelmet. Egyszerűen, engem nem vonz. Értem, hogy nagyérdemű dolgok történtek, hatalmas csaták zajlottak és tiszteletre méltó emberek éltek... A történelem nélkül nem lennénk ma ott, ahol vagyunk. Mindezek ellenére gyűlölök történelmet tanulni. Tizedikben sikeresen elértem a négyes átlagot, de ez volt tőlem a maximum. Egyszerűen képtelen vagyok leülni és csak olvasni, magolni, ismételni, tanulni - egy olyan dolgot, ami abszolút nem érdekel. Meghaltak, eltűntek, vége, kész. Attól, hogy mindezt a fejünkbe véssük, nem fog változni semmi. (Kivéve ha történelem kutató leszel. Na, akkor már kicsit több értelme van.) Szóval remélem ezért nem fogtok megölni, vagy leiratkozni a blogról - csak azért, mert esetleg eltér a véleményünk.

Szóval... vissza a jövőbe. Nem sokat utaznék előre, csupán egy tíz, húsz évet. Szívesen megnézném magam, a jelenlegi barátaim, ismerőseim, ellenségeim, hogy hová jutottak, mit értek el. Természetesen arra is kíváncsi lennék, hogy én hova jutottam, sikerült a gépészeti karrierem, megcsináltam e a nyelvvizsgákat, s minden egyebet, amit akartam. Milyen érdekes lenne láthatatlanul mozogni a sok ember között az utcákon, esetleg a jövőbeli önmagam mellett sétálni, feltérképezni az öregedő vonásait, figyelni, mennyit változott a jelenhez képest. 


Én így utazgatnék az időben. És ti? Hová mennétek? Előre a jövőbe, vagy vissza a múltba? Hagyjátok a válaszokat kommentben és nézzétek meg a többi blogger írásait is! Puszi mindenkinek és csodás maradék nyarat kívánok! ♥

Ölelés,
Gabi.

     


4 megjegyzés:

  1. Én, ha jól tudom a hatvas - hetves években voltak a színes ruhák - ha rosszul akkor úgy mondom, hogy odamennèk vissza, ahol a színesebb ruhák volt a divat, s csak pár napra mernék visszamenni. A màsik választási lehetőségem a jövő, teljesen egyetèrtek veled a jövővel. Kb. ugyanazokat a dolgokat nézném meg én is. Hova költözöm, hol tanulok, mit. Sikerül e mindent megcsinálom, amit akarok. Kíváncsi vagyok arra az időre is, amikor már meghalok. Hogy megy tovább a családom? (:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor nagyrészt egyezik a véleményünk :)

      Törlés
  2. Engem valamiért a nagyobb felfedezések érdekelnének a jövővel kapcsolatban... szóval 120-150 év, hátha addigra már van gyógymód halálos betegségekre vagy olyan igazi önműködő intelligens robotok stb. persze az sem kizárt, hogy kész pusztulás fogadna háborúkkal meg föld szennyezéssel, de legyünk pozitívak. :D

    Ha múlt, akkor pedig a szüleim fiatal verziót nézném meg. Nekik, hogy ment a suli, szétcsapták-e magukat partik alkalmával... a pikáns részletek, amikről így felnőttként nagyban hallgatnak :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A találmányokkal és leginkább a szülőkkel kapcsoltban nagyon igazad van :D Megnézném azoknek a "Bezzeg az én időmben..." monológoknak az alapjait.

      Törlés

Kérlek írd le a véleményed kommentben, ha megteszed, nagyon szépen meg fogom köszönni, hogy időt szántál rá! További szép napot! :)