hétfő, december 07, 2015

BLOGMAS | DIY Forrócsoki


Sziasztok! Nos, kezdjük (megint) azzal a bejegyzést, hogy nem fogok magyarázkodni a kihagyott posztokért. Nincs kedvem kifogásokat keresni - de a BLOGMAS nem maradhat ki az életemből! 
Egyszóval, beköszöntött a karácsonyi készülődés időszaka, javában zajlik az adventi várakozás. Egyre több blogger vág bele az idővágó dolgok posztolásába, így én sem szerettem volna ezt elmulasztani. Nem tudom milyen időközönként, de ezentúl jönnek a Blogmas bejegyzések. Kellemes készülődést kívánok!


Egy szinte "utolsó pillanatos", könnyen elkészíthető meglepetéssel készültem ma Nektek. Én egy barátnőm névnapjára szántam, de mivel már egészen benne voltunk a téli, csípős szelekkel meghintett időszakban, igazán ideillőnek találtam. 

Amire szükségetek lesz hozzá:
  • bögre / kis befőttes üveg / (bármilyen üveg, ami lezárható és csinos),
  • forrócsoki por,
  • cukor,
  • fahéj,
  • kakaópor,
  • (kávé)
  • (felnőtt személy esetén egy picike rum, vagy Bailey's),
  • díszítő elemek: szalag / masni, stb.
Alaposan mossátok el a kis aranyos üvegeteket, majd szárítsátok is meg. Az instant forrócsokiport ízlés szerint keverjétek össze egy kis fahéjas cukorral, kakaóporral, esetleg kávéval. Ha az alanyotok már javában elmúlt 18, egy másik pici üvegben csatolhattok az ajándék mellé egy kevéske alkoholt. Ha a keveréket megfelelőnek ítélitek - tesztelni nem bűn - kanalazzátok bele a kis üvegbe, majd kössétek át egy kedves szalaggal. Én két hajgumit is tettem rá, ez a szalagot is megfogja és egy kis pluszt visz a meglepetésbe. A befőttesüvegecske tetejét barna akrilfestékkel mázoltam egy idepasszoló színre. 


És kész is lettünk! Ugye milyen egyszerű és nagyszerű ajándék? Mindenképp javaslom az elkészítését, mert ideális minden korosztály és nem számára. Ha kedvet kaptatok hozzá, írjátok meg kommentben! 
Kellemes ünnepeket! ♥

Ölelés,
Gabi.


     

4 megjegyzés:

  1. Ez nagyon aranyos ajándék ötlet. Szerintem valakinek biztos készítek ilyet! ♡ (:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy elnyerte a tetszésed :)

      Törlés
  2. Végre találtam egy olyan DIY-es blogot amiben tényleg bemutatják képekkel és el is magyarázzák ,hogy mit csinálj nem csak odaraknak egy kész képet és írnak hozzá egy értelmetlen valamit és akkor találd ki ,hogy kell megcsinálni. Szóval köszönöm :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én köszönöm és örülök, hogy idetaláltál ^^

      Törlés

Kérlek írd le a véleményed kommentben, ha megteszed, nagyon szépen meg fogom köszönni, hogy időt szántál rá! További szép napot! :)