szerda, augusztus 31, 2016

OUTFIT | Kis fekete


Sziasztok,
Megérkeztem az első bejegyzéssel 8 hónap kihagyás után. Az utóbbi időben sok minden történt, többek között nyaraltam, dolgoztam, tanultam és szórakoztam. Emellett tervezgettem a blogom újraindítását, ám erre sajnos a nyáron nem került sor. Most szerencsés helyzetben érzem magam, mivel előre lefotóztunk pár bejegyzésnyi outfit-ot. Ezek közül hoztam ma nektek egyet, melyben a klasszikus kis fekete ruha kerül napvilágra. 




Kis fekete ruha // Little black dress - C&A
Balerina cipő // Ballerina shoes - Deichmann
Napszemüveg // Sunglasses - C&A
Karkötő // Bracelet - Tally Weilj



Ölelés,
Ella.

3 megjegyzés:

  1. Szia Ella!

    Tetszik, hogy angolul is fogsz blogolni, mivel én ősszel szeretném letenni a B2-es nyelvvizsgámat. Neked, pedig sok sikert a C1-esre. (ami nekem is célom a jövőben, szóval rá kell nyúrnom a nyelvtanulásra is)

    The little black dress is kind of cute. I called myself lucky, 'cause I have two black dress in my wardrobe. Yours is nice, and love it. One of mine looks like a little bit yours. (: It's funny, because I bought it 2-3 years ago.

    Love,
    Virág

    VálaszTörlés
  2. *kind of nélkül szerintem - a fejemeben jobban hangzott vele :P

    VálaszTörlés
  3. El se hiszem, hogy visszatértél! ^-^ Rettentően örülök neked és sok sikert, na meg kitartást a továbbiakban! ♥
    A ruha nagyon cuki és remélem legközelebb már látunk téged mosolyogni is valamelyik képen. ;)

    Én pont ma voltam beiratkozni nyelvsuliba, hogy a jövőben én is el tudjam kezdeni az angol blogolást. :D

    VálaszTörlés

Kérlek írd le a véleményed kommentben, ha megteszed, nagyon szépen meg fogom köszönni, hogy időt szántál rá! További szép napot! :)