vasárnap, június 28, 2015

DIY | Mikrós süti #2


Sziasztok! Már ezer éve volt az utolsó ténykedésem a konyhában, ezért ideje újra hozzáfogni valamihez (ami finom). Ha nem emlékeznétek, már csináltam több féle sütit is, amiknek a receptjét ebben a posztban írtam le, illetve csokis almákat is alkottam. Emellett, ha érdekel titeket az én kedvenc édességem, akkor itt olvashattok róla. Azonban térjünk is vissza a mai receptre...

Az inspirálóm FollowAnna volt, az 5 perces csokis-narancsos sütijével. Azonban kicsit változtattam a receptjén. Az én verziómhoz szükségetek lesz:
  • 4 evőkanál lisztre,
  • 4 evőkanál kristálycukorra,
  • 3 evőkanál tejre,
  • 3 evőkanál olajra,
  • 1 kisebb tojásra,
  • 1 csupasz barackra,
  • 2 evőkanál kakaóporra,
  • 3 kocka étcsokira.
A hozzávalókat egy keverőtálba öntöttem, majd alaposan összekavartam. A barackot kis kockákra vágtam, leszedtem a héját. A csokit apróra szeleteltem. Miután a massza már nem csomós, mehet is a mikróba 3 percre, magas hőmérsékletre. Ha elkészült, hagyjátok kihűlni, majd lehet is szeletelni! Jó étvágyat hozzá! :)


Nos, ha kipróbáljátok mindenképp írjátok meg nekem! Nekem és a családomnak nagyon ízlett (habár mindenkinek más az ízlése). További kellemes nyarat kívánok! ♥

Ölelés,
Gabi.

     

2 megjegyzés:

  1. Jaj, de jó! Úgy szeretem a mikrós sütiket, párommal gyakran csinálunk ilyesmiket vacsira, olyan gyorsan elkészülnek és finomak is! Lehet, ezt a receptet is hamarosan kipróbáljuk :3 Köszi a receptet!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igazán nincs mit, jó étvágyat hozzá! :)

      Törlés

Kérlek írd le a véleményed kommentben, ha megteszed, nagyon szépen meg fogom köszönni, hogy időt szántál rá! További szép napot! :)