vasárnap, június 21, 2015

DIY | Nyári emlékgyűjtemény


Sziasztok! Úristen, nyár van. (Igen, már majdnem egy hónapja, de az álmos bloggert ez nem érdekli.) És mi történik, ha jön a nyár? Előveszem a pici Pinterest-em és összeszedek pár DIY-t, amit a következő két és fél hónapban meg kívánok valósítani. A mai project egy afféle jövőbeli dolog előkészítése, bár én már egy hete töltögetem. Hogy miről is fecsegek itt össze-vissza? A bejegyzést végigolvasva biztosan megértitek majd!


Elterveztem, hogy ezen a nyáron rengeteg izgalmas, kellemes emlékkel leszek gazdagabb. Barátokkal megyek mindenhova, bulizunk, dumálunk, felfedezünk, dolgozunk, nevetünk... Nos, ez már egy ideje elkezdődött és a tervem eddig remekül halad. Ha kíváncsiak vagytok, hogy éppen merre vagyok, a legkönnyebben Instagram-ról tudhatjátok meg. Azonban ezeket az élményeket össze kéne gyűjteni valamiben. Erre a feladatra készítettem magamnak egy kis üveget.


Elsőként pár kis papírra feljegyeztem az eddigi emlékeim, élményeim - amiket nem szeretnék elfelejteni. Még csak egy hete tart az iskolai, hivatalos nyár, de már összegyűlt jó néhány. Összetekertem a kis papírkákat és összegumizva egy befőttesüvegbe tettem őket. Az üvegre egy feliratot is gyártottam, amit fentebb közelebbről láthattok.


Kész is lett! Ti milyen emlékeket tennétek bele? :)

Ennyi lenne mára a Styleriginal! Mivel több időm van, sűrűbben lesznek bejegyzések, számítok rátok - pipák, kommentek és feliratkozások terén! Csodás, élményekkel teli nyarat kívánok Nektek! Ha elkészítitek a kis üveget, mindenképp írjátok meg! 

Ölelés,
Gabi.

     

8 megjegyzés:

  1. Ez nagyon tetszik, olyan egyszerű, de mégis tök pofás.^-^ Megvan a holnapi (egyik) programom, köszi! :3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy elnyerte a tetszésed! Hajrá, örömteli készítést kívánok! :3

      Törlés
  2. En ilyet egesz evre csinaltam :)
    Szoval hogy 2015 Legszebb Emlekei :)
    De ez is jo otlet:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jövőre biztosan készítek egyet, idén sajnos lemaradt. :)

      Törlés
  3. Ez nagyon jó 😊 Én is csinálok ilyet ✌❤ S már teszik is bele (egyet min.) 😉

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszik! Jó készítgetést! :D

      Törlés
  4. Ez nagyom jó ötlet én tuti megcsinálom :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szuper, örülök, hogy tetszik! :D

      Törlés

Kérlek írd le a véleményed kommentben, ha megteszed, nagyon szépen meg fogom köszönni, hogy időt szántál rá! További szép napot! :)