szerda, június 17, 2015

KEDVENCEK | Április-május


Sziasztok! Milyen édes a visszatérés... Őszintén be kell vallanom, a blogom nélkül üres volt ez a pár hét. De mégis miért voltam távol ennyi ideig? Aki követi a Facebook oldalam, az tudhatja már, hogy letettem egy (remélhetően sikeres) középfokú nyelvvizsgát, illetve muszáj volt az év végén kicsit felhúznom a jegyeim. Miután a megpróbáltatásokon túl estem, beköszöntött hozzám is nyár, a pihenés és az élmények. Azonban az elmaradásaimat be kell pótolnom, jöjjenek is a korábbi kedvenceim! :)



H&M - Szösztelenítő

Mivel elfoglalt voltam, nem sok új terméket próbáltam ki, viszont több kedvenc dalom is lett! Az első termékem ez a kis eszköz a H&M-ből, ami a ruhák gyors tisztításában segít. Leginkább a fekete farmerem miatt vittem, mivel arra minden rátapad percek alatt. Ez a kis cuki viszont gyorsan leszedi. 


Avon - Körömlakk

Már egy korábbi bejegyzésből ismerhetitek ezt a csodás nude lakkot, ami folyamatos szerelmem volt az elmúlt hónapokban. Nem vagyok képes ellenállni a szép fényének és egyszerűségének. Mindenkinek ajánlom, aki szereti a láthatatlan eleganciát.


Wellaflex - Hajlakk

KEDVENC. ÖRÖKKÉ. Szó szerint 'ultra strong', megbízható, hosszan tartó, imádnivaló. Nem tapad össze tőle a hajam, nem kuszálja össze, nem ragacsos és csúnya. Azt a szokásos hajlakkos keménységét se adja, puha marad tőle a hajam. A legjobb a világon... ♥


Dove - Sampon

Ez a másik ultra-hatalmas-gigamega-favoritom. Fantasztikus sampon, nem kell belőle sokat használni egyszerre, hosszan tart és a hatása csodálatos. Fényes és egészséges lesz tőle a hajam, hajmosás közben pedig olyan érzés, mintha egy selyem kendővel masszíroznák a bőröm. 


Balea (Dm) - Száraz sampon

Már ismerhetitek ezt is korábbról, de még mindig életet ment - főleg egy hosszú hétvége után. Felfrissíti a hajam és ad neki valami "élhető" kinézetet.



ÚRISTEN CSAJOK. Nyomorodjak meg, de új kedvenc együttesem van. Megint. Na jó, korábban is hallgattam őket, de nem 7/24-be, mint most. Őszintén, ki az aki nem hal ki Brendon Urie-tól? Valaki nyugtasson meg, hogy nem vagyok egyedül! *fangörcs*

Nos, ennyi lennék mára drágáim! Örülök a viszontlátásnak és remélem hamarosan találkozunk egy újabb poszt keretein belül. Szavazni, likeolni, feliratkozni, kommentelni ne felejtsetek el! ;)
Boldog nyarat és szép élményeket kívánok mindenkinek! ♥

Ölelés,
Gabi.


     

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kérlek írd le a véleményed kommentben, ha megteszed, nagyon szépen meg fogom köszönni, hogy időt szántál rá! További szép napot! :)