csütörtök, szeptember 03, 2015

BackToSchool | Haul (kiegészítők)


Sziasztok! Már két vásárolgatós bejegyzésen túl vagyunk, itt az ideje a harmadik, utolsó posztnak ebben a témában! Természetesen később sem hagylak Titeket ruhák nélkül, hamarosan outfit bejegyzéseket is közzéteszek majd (ha minden jól megy). Addig is nézelődjetek a kiegészítőim között, szemezgessetek velük! Remélem egyikőtöket sem viseli meg a suli, s talán még egy kis vásárlásra is marad időtök a közeljövőben! 



Minden lány tudja, hogy a hullámcsatok időnként rejtélyes körülmények között felszívódnak és többé nem kerülnek elő, vagy csak hébe-hóba. Mivel eléggé nagy hiányban szenvedtem már, azonnal lecsaptam erre a 700 forintos, 40 darabos csomagra az F&F-ben. Eddig jól bevált, sőt még vigyázok is rájuk, nehogy elvesszenek megint!



Aki ismer, az tudja, hogy az elmúlt évben beleszerettem a közepes méretű nyakláncokba. A hatalmas statement darabok nem a kedvenceim (mert suliba, illetve dolgozni nem igazán tudnám hordani őket), viszont ez a képen látható H&M-es lánc tökéletes mind méretben, mind a csillogó arany színében. Még nem volt rajtam, de biztos vagyok benne, hogy nem lesz vele probléma és 1300 forintot simán megért. 



A kis, finom nyakékek örök darabnak számítanak a gardróbomban. Ezt a kis gyöngyös láncot ezer forintért sikerült beszereznem a H&M-ben, és azóta is nagy örömmel viselem, méghozzá egész gyakran. Szinte mindenhez megy, praktikus és kényelmes is.



Ha ősz, akkor sál, ha sál, akkor valami nagy mintás darab, ami ápol és eltakar. Ez a leárazva 1000 forintba kerülő, C&A-s darab pont ilyen. Nagyon-nagyon puha, ámbár vékony, csíkozott anyaga van. Rojtos a széle, és ezerszer körbe tudom tekerni a nyakamon, szóval véletlenül sem fogok megfázni benne.


Még egy C&A-s termék, ez a kis ujjperces arany színű gyűrű. Leárazva csak 550 forintért jutottam hozzá és azóta is szinte mindennap (ha nem felejtem otthon) viselem. Sajnos ő is a hamar elszíneződő típus, mivel csak egy vékony festékréteg adja a színét...




Egy kis drogéria - Dm és Rossmann. Mint láthatjátok két szempillaspirált szereztem be (az egyiket igen jutányosan, leárazva), illetve egy pattanástalanító kompakt púdert, meg egy parfümöt, ami olyan pici, hogy még suliba is elvihetem. Ezekről majd később láthattok bővebb leírásokat, termékteszteket! 

KOMMENT: Ti milyen kiegészítőket vásároltatok az új szezonra? :)

Nos, ennyi lenne az én 'kis' nagybevásárlásom idén. Ha szeretnétek még hasonlóakat látni mindenképp írjátok meg, illetve nézelődjetek a blogon további bejegyzések után. Rengeteg közösségi oldalon is aktív vagyok, nap, mint nap. Kellemes őszt és tűrhető iskolakezdést kívánok mindenkinek! ^^

Ölelés,
Gabi.


     

3 megjegyzés:

  1. Mi, majd a hétvégén, szombaton fogunk elmenni (leginkább) beszerezni egy nagyobb táskát. Nem is az a gondom a tavalyival, hogy belepakolok, s nehéz, hanem nem pakolok, hanem már nyomom bele a cuccokat. Aztán ott van még a fejhallgató (mert a füllhallgató nem jó), s a pénztárca, amik az első zsebe nem férnek meg, ahol az élelmemet tárolom, szóval még a holnapi napot kibírom vele, de aztán muszáj lesz beleszeretnem egy nagyobb, masszív daraba. :D Én egy kék, virágmintás fejkendőt és egy ugyanilyen hajgumit szereztem be a Clairs-ből. (ahol a húgommal kihasználtuk a 2 fizet 3-t kap akciót) Talán még találok még valami kis darabot, amit szívesen viselek a suli időben. (:

    VálaszTörlés
  2. Jó vásárolgatást kívánok! ^^

    VálaszTörlés
  3. Köszi! (: Tegnap délután megtaláltam! Tökéletes a mérete, nagysága. Nagyon tetszik! c: Féltem, hogy túl kicsi, de pont jó. ^-^

    VálaszTörlés

Kérlek írd le a véleményed kommentben, ha megteszed, nagyon szépen meg fogom köszönni, hogy időt szántál rá! További szép napot! :)